Rozwój firmy, potrzebujesz nowych pracowników w księgowości? Dodawanie i usuwanie użytkowników poprzez iPKO biznes odbywa się online, bez zbędnych formalności.
Dodawać lub usuwać użytkowników mogą użytkownicy iPKO biznes, którym Administrator (przedstawiciel firmy – Klienta Banku lub przedstawiciel Banku) nada odpowiednie uprawnienia (Instrukcja).
Możliwość zarządzania użytkownikami online mają klienci posiadający rachunek w PKO Banku Polskim - przedsiębiorstwa o przychodach powyżej 30 mln zł oraz samorządy.
Proces składania wniosku o dodanie lub usunięcie użytkownika jest bardzo intuicyjny i trwa kilka minut. Zarządzanie użytkownikami to kolejne funkcjonalności, które zostały uruchomiona w module wniosków iPKO biznes.
W najbliższym czasie zostaną udostępnione kolejne, m.in.:
- wnioski produktowe (karty, wypłaty gotówkowe, obsługa kredytów)
- zaświadczenia i opinie bankowe
Opłaty i prowizje dotyczący dodawania i usuwania użytkowników są pobierane zgodnie z obowiązującą Taryfą prowizji i opłat bankowych w PKO Banku Polskim dla klientów rynku korporacyjnego