Przetarg na zakup urządzeń AED wraz z szafką
Bank PKO BP planuje uruchomienie przetargu na zakup urządzeń AED wraz z szafką.
Jeżeli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału, prosimy o podanie danych na podstawie, których będziemy mogli umieścić Państwa w bazie naszych dostawców. Informacja ta, da nam możliwość poinformowania Państwa, o dacie uruchomienia i warunkach przetargu.
Jeżeli się Państwo zdecydują, kolejnym etapem będzie wysłanie z naszego systemu PKO Zakupy powiadomienia o rozpoczęciu postępowania przetargowego.
Poniżej znajdują się założenia do przetargu oraz tabela do uzupełnienia Państwa danych.
Bank podejmie indywidualne decyzje, czy Państwa firma zostanie dołączona do grona dostawców Banku, oraz czy zostanie skierowane do Państwa zapytanie przetargowe.
Przesłanie danych nie stanowi oferty, handlowej w myśl przepisów Kodeksu Art. 66 KC.
Informacje należy przesłać w terminie do 31.08.2025 r.
1. Założenia dotyczące urządzenia AED wraz z szafką
- komendy wydawane w języku polskim
- tryb półautomatyczny
- krótki czas ładowania impulsu (<8s)
- okres wymiany baterii – nie częstszy niż 4-5 lat
- okres wymiany elektrod – nie częstszy niż 2 lata
- metronom
- uniwersalne elektrody dla dorosłych oraz dzieci z przełącznikiem trybu na defibrylatorze
- możliwość monitorowania jakości RKO
- dołączony pakiet akcesoriów (nożyczki, rękawiczki ochronne, maska do oddechów ratowniczych, golarka do owłosienia)
2. Założenia wstępne dotyczące postępowania zakupowego
- planowana data rozpoczęcia realizacji świadczenia 4Q 2025
- zamówienia na zakup będą składane wg potrzeb
- dostawy planowane będą do ok. 346 lokalizacji z terminem realizacji 6 dni roboczych, liczonych od dnia przekazania zamówienia
- należności za fakturę, zostaną uregulowane po zrealizowaniu usługi i otrzymania potwierdzenia z 15 dniowym terminem płatności
- bank planuje zawarcie umowy na okres do 3 lat (w latach 2025-2027)
- planowana ilość zakupu urządzeń AED wraz z szafką:
planowana ilość zakupu urządzeń AED wraz z szafką | |
rok 2025 | 46 |
rok 2026 | 140 |
rok 2027 | 160 |
razem | 346 |
3. Potrzebne dane do wpisania do bazy dostawców - tabela do uzupełnienia:
nazwa firmy | |
adres | |
Nip | |
imię i nazwisko osoby kontaktowej | |
numer telefonu osoby kontaktowej | |
adres e-mail |
Kontakt: Patrycja Baczyńska PKO BP
Biuro Gospodarowania Majątkiem i Środkami Transportu
e-mail: patrycja.baczynska@pkobp.pl
00 48 785 065 568
Zapraszamy do współpracy
Jesteśmy otwarci na projekty w różnych obszarach z małymi i dużymi podmiotami