Pobierz aplikację iPKO biznes
Aplikacja iPKO biznes jest darmowa. Możesz mieć 3 aktywne aplikacje na 3 telefonach w tym samym czasie.
Minimalna wersja oprogramowania telefonu: iOS: min. 16, Android: min. 7.0. Pobranie aplikacji wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.
Wybierz tryb aplikacji dla siebie
Pełna wersja | Dla użytkownika karty | |
---|---|---|
Dla kogo? | Dla kogo? Korzystasz z serwisu iPKO biznes i chcesz potwierdzać operacje mobilną autoryzacją na swoim telefonie | Dla kogo? Potrzebujesz mobilny dostęp do swojej karty firmowej |
Mobilna autoryzacja | Mobilna autoryzacja tak | Mobilna autoryzacja - |
Zarządzanie finansami firmy | Zarządzanie finansami firmy
| Zarządzanie finansami firmy - |
Informacje o karcie firmowej | Informacje o karcie firmowej
| Informacje o karcie firmowej
|
Zarządzanie kartą firmową | Zarządzanie kartą firmową
| Zarządzanie kartą firmową
|
Płatności kartą firmową z 3D-Secure | Płatności kartą firmową z 3D-Secure tak | Płatności kartą firmową z 3D-Secure tak |
Wersje językowe | Wersje językowe polski, angielski, niemiecki, czeski | Wersje językowe polski, angielski, niemiecki, czeski |
Klienci których oddziałów korporacyjnych PKO Banku Polskiego mogą korzystać z aplikacji? | Klienci których oddziałów korporacyjnych PKO Banku Polskiego mogą korzystać z aplikacji? Klienci korporacyjni korzystający z iPKO biznes w Polsce | Klienci których oddziałów korporacyjnych PKO Banku Polskiego mogą korzystać z aplikacji? Aplikacja działa w połączeniu z kartami firmowymi klientów w Polsce i oddziałów zagranicznych w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii |
Jak aktywować aplikację?
Wersja pełna
- 1
Pobierz i uruchom aplikację iPKO biznes na swoim telefonie
Kliknij Aktywuj aplikację i zaloguj się tak, jak logujesz się do serwisu iPKO biznes
- 2
Ustaw PIN do logowania do aplikacji
- 3
Teraz potwierdź aktywację aplikacji
Możesz to zrobić za pomocą wiadomości SMS, którą otrzymasz od banku, lub możesz wygenerować kod aktywacyjny w serwisie iPKO biznes
- 4
Aktywuj aplikację wygenerowanym kodem aktywacyjnym
Tryb użytkowanika karty
- 1
Pobierz i uruchom aplikację iPKO biznes na swoim telefonie
Kliknij Aktywuj aplikację iPKO biznes i wybierz tryb dla użytkownika karty
- 2
Wpisz numer swojej karty firmowej
- 3
Ustaw PIN do logowania do aplikacji
- 4
Wyślij SMS, żeby otrzymać kod aktywacyjny - użyjesz go do aktywacji aplikacji
Jak aktywować aplikację iPKO biznes?
Pytania i odpowiedzi
Wersja pełna
Kto może korzystać z aplikacji iPKO biznes i w jakich trybach?
- Jeśli jesteś użytkownikiem karty firmowej, ale nie masz dostępu do serwisu bankowości online – możesz skorzystać z trybu użytkownika kart
- Jeśli jesteś użytkownikiem karty firmowej, ale finansami firmy zarządzasz w serwisie iPKO – możesz skorzystać z trybu użytkownika kart
- Jeśli jesteś użytkownikiem karty firmowej, a finansami firmy zarządzasz w serwisie iPKO biznes – możesz skorzystać z pełnej wersji aplikacji
Pamiętaj!
- Wszystkie firmowe karty przedpłacone muszą być spersonalizowane
- Zawsze możesz mieć dwie aplikacje w dwóch różnych trybach na dwóch urządzeniach
Jak skorzystać z mobilnej autoryzacji?
Mam już iPKO biznes, ale nie mogę skorzystać z mobilnej autoryzacji. Co mogę zrobić?
Wystarczy zaktualizować aplikację do najnowszej wersji.
Czy mogę korzystać z kilku narzędzi autoryzacji na raz?
Tak, możesz mieć kilka narzędzi do autoryzacji jednocześnie, jednak operacje możesz zatwierdzać tylko jednym, wybranym. Narzędzie, które chcesz używać do autoryzacji zmienisz w aplikacji mobilnej iPKO biznes lub serwisie internetowym iPKO biznes.
Jak często mogę zmieniać sposób autoryzacji operacji? Ile to kosztuje?
Możesz zmieniać aktywne narzędzia autoryzacji dowolnie, kiedy chcesz. Zmiana jest bezpłatna.
Czy w aplikacji zobaczę wszystkie karty wydane w firmie?
Nie. W aplikacji zobaczysz jedynie te karty firmowe, których jesteś użytkownikiem. Będą one wyświetlane w kontekstach, do których masz dostęp.
Jestem użytkownikiem karty w dużej firmie i mam dostęp do jej bankowości elektronicznej w iPKO biznes. Dodatkowo mam też kartę firmową mojej jednoosobowej działalności, ale jej bankowość prowadzę w iPKO. Co zrobić w takiej sytuacji?
- Możesz aktywować aplikację w pełnej wersji – otrzymasz dostęp do karty firmowej i kont firmy, w której pracujesz. Nie zobaczysz jednak karty z swojej jednoosobowej działalności, bo bankowością tej firmy zarządzasz w serwisie iPKO.
- Możesz też aktywować aplikację w trybie użytkownika karty – w aplikacji zobaczysz obie karty – firmy, w której pracujesz, i firmy, którą prowadzisz. Jednak nie będziesz mieć dostępu do kont firmy, w której pracujesz.
Pamiętaj, zawsze możesz mieć dwie aplikacjew dwóch różnych trybach na dwóch urządzeniach.
Dlaczego nie widzę wszystkich kart firmowych w aplikacji?
W aplikacji iPKO biznes widoczne są wszystkie karty firmowe, których jesteś użytkownikiem, poza kartami przedpłaconymi niepersonalizowanymi. Jeśli masz kartę przedpłaconą spersonalizowaną, a mimo to nie widzisz jej w aplikacji, to podczas zakładania karty została ona zarejestrowana na osobnej kartotece. Żeby rozwiązać problem, zadzwoń po pomoc na naszą infolinię 800 302 302.
Pamiętaj, wszystkie karty przedpłacone muszą być spersonalizowane.
Dla użytkownika karty
- Co zrobić, jeśli nie pamiętam PIN-u lub jeśli mam zablokowany dostęp do aplikacji?
Zadzwoń na naszą infolinię 800 302 302 – nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji przez całą dobę.
- Na jaki numer telefonu dostanę SMS z kodem aktywacyjnym?
Kod wyślemy na numer telefonu, który jest wskazany w banku jako Twój numer do kontaktu, np. na wniosku o wydanie karty firmowej lub umowie o obsługę dowolnego produktu detalicznego.
- Jak uzupełnić lub zmienić wcześniej wskazany numer telefonu?
Wystarczy, że w serwisie iPKO biznes przejdziesz do Wniosków online → Kart i złożysz prostą dyspozycję uzupełnienia lub zmiany numeru telefonu (jeśli nie masz dostępu do bankowości online firmy, poproś o to pracownika z dostępem). Zrobisz to też w oddziale naszego banku – sprawdź listę placówek
- Poza kartą firmową mam też prywatną kartę debetową PKO Banku Polskiego. Czy mogę zobaczyć obie karty w aplikacji?
Nie. W aplikacji mobilnej iPKO biznes zobaczysz tylko swoje karty firmowe. Twoją prywatną kartą debetową możesz zarządzać w naszej aplikacji mobilnej IKO
- Czy żeby korzystać z podglądu do karty firmowej, muszę mieć telefon służbowy?
Nie. Aplikację aktywujesz na numerze telefonu, który masz podany w banku, np. na wniosku o wydanie karty firmowej lub na umowie o obsługę dowolnego produktu detalicznego.
Pamiętaj, z aplikacji możesz korzystać nawet na trzech urządzeniach.
- Mam aplikację IKO, w której zarządzam moimi prywatnymi kartami. Czy mogę używać też aplikacji mobilnej iPKO biznes? Czy to są osobne aplikacje?
Jeśli masz kartę firmową naszego banku, możesz używać aplikacji iPKO biznes. Aplikacja IKO i aplikacja iPKO biznes to dwie niezależne aplikacje – możesz aktywować je na tym samym numerze telefonu i korzystać z nich jednocześnie na tym samym urządzeniu.
- Jeśli zmienię numer telefonu na urządzeniu, czy mogę dalej używać mojej aplikacji iPKO biznes?
Jeśli w czasie używania aplikacji zmienisz numer telefonu, aplikacja raz aktywowana na tym urządzeniu pozostanie aktywna, jednak zostanie do niej przypisany stary numer telefonu. Tak więc zalecamy aktywować swoją aplikację ponownie na nowym numerze telefonu i podać nowy numer w banku. Pamiętaj, przy kolejnej aktywacji numer telefonu zostanie zweryfikowany ponownie.
- Dlaczego nie widzę wszystkich kart firmowych w aplikacji?
W aplikacji iPKO biznes widoczne są wszystkie karty firmowe, których jesteś użytkownikiem, poza kartami przedpłaconymi niepersonalizowanymi. Jeśli masz kartę przedpłaconą spersonalizowaną, a mimo to nie widzisz jej w aplikacji, to podczas zakładania karty została ona zarejestrowana na osobnej kartotece. Żeby rozwiązać problem, zadzwoń po pomoc na naszą infolinię 800 302 302.
Pamiętaj, wszystkie karty przedpłacone muszą być spersonalizowane.