Przejdź to głównej części strony

Logowanie do iPKO biznes i odzyskiwanie dostępu

Pierwsze logowanie do iPKO biznes

  1. Na stronie https://www.ipkobiznes.pl w polu Identyfikator użytkownika wpisz identyfikator klienta otrzymany od pracownika banku.
  2. Po przeładowaniu zobaczysz ekran pierwszego logowania. W polu Hasło pierwszego logowania podaj ciąg znaków przekazany przez pracownika oddziału lub w wiadomości SMS, a następnie zatwierdzić przyciskiem Zaloguj.
  3. Potwierdź pierwsze logowanie nowym narzędziem. Zależnie od narzędzia:
      • zeskanuj obrazki prezentowane na stronie serwisu, ustal swój indywidualny PIN do tokena i przepisz odpowiedzi z tokena do serwisu i kliknij Dalej, lub
      • przepisz wygenerowany kod i kliknij Wykonaj, lub
      • potwierdź powiadomienie push w telefonie.
  4. Następnie zostaniesz przeniesiony na ekran zmiany Twojego hasła dostępu. Ustal swoje Nowe hasło.
    Nowe hasło może mieć 8-16 znaków alfanumerycznych (cyfr i/lub liter oraz znaków specjalnych: `!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>?). Hasło nie może zawierać polskich liter (np.: "ł", "ś"). System rozróżnia małe i wielkie litery.
    Po wpisaniu wymaganych danych i wybraniu przycisku Dalej otrzymasz potwierdzenie wykonania zmiany hasła dostępu.
  5. Kliknij Dalej, a pojawi się strona, gdzie wybierzesz swój obrazek bezpieczeństwa. Będzie się on pojawiał jako kolejne potwierdzenie przy logowaniu, a następnie zatwierdź wybór, a zakończysz aktywację.

Kolejne logowanie do iPKO biznes

  1. Na stronie https://www.ipkobiznes.pl wpisz swój Identyfikator użytkownika i wybierz Dalej.
  2. Na kolejnej stronie wyświetli się obrazek bezpieczeństwa – jeśli jest poprawny, podaj Twoje hasło dostępu i kliknij Dalej.
  3. Na trzecim kroku, ponownie wyświetli się obrazek bezpieczeństwa – jeśli jest poprawny to zależnie od posiadanego narzędzia,
      • zeskanuj obrazek prezentowany na stronie serwisu, wpisz swój indywidualny PIN do tokena, zweryfikuj ID autoryzacji i przepisz odpowiedź z tokena do serwisu, następnie kliknij Dalej lub
      • podaj Hasło z tokena wygenerowane na Twoim tokenie, a następnie zatwierdź przyciskiem Zaloguj, lub
      • potwierdź powiadomienie push w telefonie.

Jeśli w trakcie logowania zobaczysz inny niż wybrany przez siebie obrazek lub datę na nim (data i godzina prezentowana na obrazku nie będzie zgodna z bieżącymi danymi), przerwij prace i zadzwoń do nas

Zobacz numery kontaktowe

Odzyskiwanie hasła do iPKO biznes

W przypadku zablokowania dostępu do iPKO biznes skontaktuj się z użytkownikiem pełniącym funkcję administratora serwisu iPKO biznes w Twojej firmie.

Hasło i obrazek do logowania można zmienić w dowolnym momencie po zalogowaniu do serwisu internetowego iPKO biznes w zakładce Ustawienia. PIN do tokena mobilnego lub PIN do mobilnej autoryzacji można zmienić w aplikacji mobilnej iPKO biznes

Więcej o aplikacji iPKO biznes