W przypadku zablokowania dostępu do iPKO biznes skontaktuj się z użytkownikiem pełniącym funkcję administratora serwisu iPKO biznes w Twojej firmie.
Pierwsze logowanie do iPKO biznes
- Na stronie https://www.ipkobiznes.pl w polu Identyfikator użytkownika wpisz identyfikator klienta otrzymany od pracownika banku.
- Po przeładowaniu zobaczysz ekran pierwszego logowania. W polu Hasło pierwszego logowania podaj ciąg znaków przekazany przez pracownika oddziału lub w wiadomości SMS, a następnie zatwierdzić przyciskiem Zaloguj.
- Potwierdź pierwsze logowanie nowym narzędziem. Zależnie od narzędzia:
-
- zeskanuj obrazki prezentowane na stronie serwisu, ustal swój indywidualny PIN do tokena i przepisz odpowiedzi z tokena do serwisu i kliknij Dalej, lub
- przepisz wygenerowany kod i kliknij Wykonaj, lub
- potwierdź powiadomienie push w telefonie.
-
- Następnie zostaniesz przeniesiony na ekran zmiany Twojego hasła dostępu. Ustal swoje Nowe hasło.
Nowe hasło może mieć 8-16 znaków alfanumerycznych (cyfr i/lub liter oraz znaków specjalnych: `!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>?). Hasło nie może zawierać polskich liter (np.: "ł", "ś"). System rozróżnia małe i wielkie litery.
Po wpisaniu wymaganych danych i wybraniu przycisku Dalej otrzymasz potwierdzenie wykonania zmiany hasła dostępu. - Kliknij Dalej, a pojawi się strona, gdzie wybierzesz swój obrazek bezpieczeństwa. Będzie się on pojawiał jako kolejne potwierdzenie przy logowaniu, a następnie zatwierdź wybór, a zakończysz aktywację.
Kolejne logowanie do iPKO biznes
- Na stronie https://www.ipkobiznes.pl wpisz swój Identyfikator użytkownika i wybierz Dalej.
- Na kolejnej stronie wyświetli się obrazek bezpieczeństwa – jeśli jest poprawny, podaj Twoje hasło dostępu i kliknij Dalej.
- Na trzecim kroku, ponownie wyświetli się obrazek bezpieczeństwa – jeśli jest poprawny to zależnie od posiadanego narzędzia,
-
- zeskanuj obrazek prezentowany na stronie serwisu, wpisz swój indywidualny PIN do tokena, zweryfikuj ID autoryzacji i przepisz odpowiedź z tokena do serwisu, następnie kliknij Dalej lub
- podaj Hasło z tokena wygenerowane na Twoim tokenie, a następnie zatwierdź przyciskiem Zaloguj, lub
- potwierdź powiadomienie push w telefonie.
-
Jeśli w trakcie logowania zobaczysz inny niż wybrany przez siebie obrazek lub datę na nim (data i godzina prezentowana na obrazku nie będzie zgodna z bieżącymi danymi), przerwij prace i zadzwoń do nas
Odzyskiwanie hasła do iPKO biznes
Hasło i obrazek do logowania można zmienić w dowolnym momencie po zalogowaniu do serwisu internetowego iPKO biznes w zakładce Ustawienia. PIN do tokena mobilnego lub PIN do mobilnej autoryzacji można zmienić w aplikacji mobilnej iPKO biznes