Co zyskujesz z Kontem Aurum?
Dowiedz się więcej o promocji
- Jak wziąć udział w promocji
- Do 31 marca 2024 r. otwórz konto online lub w naszej placówce ? Promocja trwa od 28 lutego 2024 r. do 31 marca 2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli 7500 nagród. Promocja dotyczy PKO Konta dla Młodych, PKO Konta za Zero, PKO Konta bez Granic, Konta Aurum, Konta Platinium II . Podaj kod promocji: KASAWRACA
- Zapoznaj się z regulaminem promocji, zamów kartę do konta, wyraź zgodę na marketing elektroniczny
- Masz już konto? Świetnie! Od tej pory w każdym z kolejnych 6 miesięcy kalendarzowych przynajmniej 1 raz:
- zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
- zapłać bezgotówkową kartą
Zwrócimy Ci 5% wartości transakcji opłaconych kartą w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie). Możesz otrzymać łącznie do 300 zł
- Kiedy otrzymasz nagrodę?
- Nagrodę będziemy przekazywać co miesiąc na Twoje konto, jeśli w danym miesiącu spełnisz warunki promocji - w kolejnym otrzymasz nagrodę (najpóźniej do ostatniego dnia kalendarzowego)
- Nagrody będziemy przekazywać:
- dla kont otwartych do 29.02.2024 r. – od kwietnia do września 2024 r.
- dla kont otwartych od 1.03.2024 r. do 31.03.2024 r. – od maja do października 2024 r.
- Nagrodę wydamy, jeśli do dnia wydania nagrody:
- nie zamkniesz konta ani karty
- nie odwołasz zgody na marketing elektroniczny
- Co jeszcze warto wiedzieć?
- Możesz skorzystać tylko jeden raz z promocji, niezależnie od liczby otwartych kont wraz z kartą
- Jeśli otwierasz konto jako konta wspólne (czyli gdy umowę podpisze dwóch współposiadaczy), możemy przyznać jedną nagrodę w promocji
- Nagrodę otrzymasz tylko za te miesiące kalendarzowe, w których spełnisz warunki promocji
- Zwrot towaru lub anulowanie transakcji zmniejsza wartość transakcji bezgotówkowych kartą w danym miesiącu, od której naliczymy kwotę nagrody
- Do transakcji bezgotówkowych kartą nie wliczamy transakcji w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.
- W promocji nagrodzimy 7500 osób
Opłaty
Sposób liczenia średniego salda aktywów oraz wykaz aktywów uwzględnianych do wyliczenia średniego salda dla Posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych Konto Aurum oraz Konto Platinium II
Otwórz konto Aurum
Złóż wniosek na stronie pkobp.pl lub w serwisie iPKO. Wybierz opcję Wizyta kuriera
oraz kartę do konta w ciągu 2 dni
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Infolinia banku
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Wyjaśniamy oznaczenia
1 Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
-
- Operacja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF.
- Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji operacji.
- Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania operacji.
- Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.
Za wypłaty gotówki w walutach obcych operatorzy bankomatów mogą pobierać opłaty. Dodatkowo, w przypadku wypłat gotówki w walutach obcych, rozliczonych na rachunku prowadzonym w złotych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, pobrana zostanie prowizja za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają „Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA”.