Sprawdź, jak w PKO Banku Polskim ułatwiamy osobom z niepełnosprawnościami dostęp do naszej bankowości.
Serwis internetowy iPKO i aplikacja mobilna IKO
Osoby niewidome i słabowidzące korzystają ze specjalnego oprogramowania. Wszystkie treści na ekranie naszej bankowości elektronicznej są przekazywane syntetycznym głosem lub alfabetem Braille’a.
Jakie oprogramowanie polecamy?
Dokumenty w PJM (Polskim Języku Migowym) i zgodne ze standardami WCAG (Web Content Accessibility Guidelines).
Przejdź na stronę, na której zamieszczamy dokumenty w PJM.
Staramy się przygotowywać nasze dokumenty cyfrowe tak, żeby były czytelne i rozpoznawalne dla programów czytających. Zwracamy szczególną uwagę na m.in. logiczną strukturę nagłówków, dobrze skonstruowane tabele, elementy graficzne z opisami.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie