Przejdź to głównej części strony

BLIK

Masz firmową kartę kredytową lub obciążeniową? Włącz płatności kodem BLIK w aplikacji iPKO biznes (w trybie dla użytkownika karty)

 

  • Płać online, w aplikacjach
  • Płać za zakupy w sklepach stacjonarnych

 

Wystarczy, że wyświetlisz kod BLIK w aplikacji iPKO biznes i wpiszesz go na stronie internetowej sklepu lub w terminalu płatniczym. Na koniec potwierdzisz płatność w aplikacji i gotowe!

Jak aktywować płatności BLIK na firmowej karcie kredytowej lub obciążeniowej?

1. Jeśli nie masz jeszcze aplikacji iPKO biznes, zainstaluj ją na telefonie

Kliknij Aktywuj aplikację iPKO biznes i wybierz Chcę mieć dostęp do karty firmowej

2. W aplikacji: zaloguj się i kliknij w kod BLIK

Wybierz kartę płatniczą jako źródło płatności i potwierdź aktywację. Od teraz swój 6-cyfrowy kod BLIK zobaczysz zawsze, gdy klikniesz w kod BLIK

3. Zarządzaj płatnościami BLIK

Wszystkie informacje o wybranym źródle płatności, aktualnych limitach płatności BLIK znajdziesz w ustawieniach aplikacji. Rozwiń swój profil i wejdź w UstawieniaUstawienia BLIK

Jak płacić BLIKIEM?

W sklepie internetowym wystarczy wybrać BLIK, a w sklepie stacjonarnym – powiedzieć o tym sprzedawcy lub samodzielnie na terminalu płatniczym wybrać płatność BLIKIEM.

1. W aplikacji: zaloguj się i kliknij w kod BLIK

Możesz z niego skorzystać przez 105 sekund od wyświetlenia. Jeżeli nie zdążysz, wystarczy wyświetlić nowy.

2. Zapłać BLIKIEM

Wprowadź kod BLIK w sklepie sprzedawcy, a następnie potwierdź transakcję w swojej aplikacji.

W każdej chwili możesz sprawdzić historię swoich płatności BLIK i ich statusy – wystarczy, że w aplikacji klikniesz dzwoneczek.