Wprowadziliśmy zmiany w limitach płatności

06.05.2025
Sprawdź, co się zmieniło

6 maja 2025 r. wprowadziliśmy zmiany w Szczegółowych warunkach świadczenia usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej oraz składania oświadczeń w PKO Banku Polskim S.A.

Zmiany dotyczą m.in. limitów płatności.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy, dlatego wprowadziliśmy domyślne i maksymalne limity dzienne na przelewy i płatności w serwisie iPKO.

Co to dla Ciebie oznacza?

  • Dzienny limit domyślny dla kont w złotówkach wynosi 10 tys. zł.
  • Jeżeli wysokość limitu na Twoim koncie była niższa niż określony przez nas limit domyślny, pozostawiliśmy go bez zmian.
  • Jeśli będziesz potrzebować zrobić przelew na wyższą kwotę, podczas zlecania przelewu możesz podwyższyć limit domyślny do wysokości limitu maksymalnego.
  • Wysokość limitu maksymalnego różni się w zależności od tego, jakich używasz metod autoryzacji transakcji i dodatkowych zabezpieczeń. Dla kont w złotówkach w przypadku mobilnej autoryzacji wynosi on 200 tys. zł, a dla kodów SMS i karty kodów – 50 tys. zł.
  • Jeśli korzystasz z mobilnej autoryzacji i masz włączone dodatkowe zabezpieczenie logowania w serwisie iPKO, możesz korzystać z najwyższego maksymalnego dziennego limitu płatności (300 tys. zł – dla kont w złotówkach).

W dowolnym momencie limit możesz dostosować do swoich potrzeb w serwisie iPKO.

Wejdź w: Ustawienia Limity płatności Limity przelewów z konta przycisk Zmień przy danym koncie.

Pamiętaj, limit do konta może zmienić posiadacz konta indywidualnego lub pełnomocnik zarządzający do konta firmowego.

 

Zmiany w limitach płatności dotyczą także aplikacji IKO. Wprowadziliśmy:

  • nowe limity domyślne w aplikacji IKO – dla przelewów na telefon maksymalna kwota transakcji wynosi 1,5 tys. zł, a w przypadku transakcji zbliżeniowych BLIK – 3 tys. zł,
  • limit na płatności czekiem BLIK – teraz możesz ustawić osobny limit dla tego typu transakcji,
  • zmiany limitów maksymalnych dla niektórych typów operacji.

Zmiany obowiązują wszystkich klientów – nowych, jak i obecnych.

Sprawdź szczegóły

Masz pytania?

Znajdź odpowiedź w sekcji Pomoc i kontakt