Przejdź to głównej części strony

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej iPKO biznes

  • Aplikacja mobilna iPKO biznes została stworzona zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i systematycznie poddawana jest testom i audytom. Pamiętaj jednak, że w dużym stopniu to właśnie Ty masz wpływ na to, czy obsługa finansów na telefonie będzie bezpieczna.
  • Pobieraj aplikację mobilną iPKO biznes wyłącznie ze sklepów Google Play, AppGallery i App Store i aktualizuj ją na bieżąco.

 


Jeżeli aplikacja nie działa prawidłowo, sprawdź czy masz dostęp do internetu. W przypadku utrudnień zidentyfikowanych przez bank pojawi się informacja na stronie internetowej pkobp.pl i/lub na profilu banku w mediach społecznościowych

W razie dalszych problemów skontaktuj się z infolinią

Powiadom nas o każdej sytuacji, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie

  • Infolinia  800 302 302 lub +48 81 535 60 60
  • Sekcja Wsparcia Bankowości Elektronicznej (dla klientów korporacyjnych, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00) 801 363 363 lub +48 61 855 94 94