Limity dla klientów firmowych

Jesteś klientem indywidualnym? Sprawdź swoje limity tutaj

Limity dla transakcji zlecanych przez serwis internetowy iPKO oraz serwis telefoniczny iPKO

  • Domyślny limit dzienny – to kwota, na jaką łącznie możesz zlecić przelewy i płatności w serwisie iPKO w ciągu jednego dnia z danego konta. Ustawimy ją automatycznie na Twoim koncie. Sprawdź na dole sekcji, jakich transakcji nie wliczamy do limitu dziennego

    • Domyślny limit dzienny dla kont w złotówkach wyniesie 10 tys. zł.
    • Jeżeli limit na Twoim koncie będzie niższy niż określony przez nas limit domyślny, pozostawimy go bez zmian. Jeśli będziesz potrzebować zrobić przelew na wyższą kwotę, w dowolnym momencie możesz dopasować kwotę domyślnego limitu dziennego do Twoich potrzeb (kwota ta nie może być wyższa niż maksymalny limit dzienny).
    • Wysokość limitu zmienisz w serwisie iPKO: Ustawienia Limity przelewów z konta przycisk Zmień przy danym koncie.
    • Limit do konta może zmienić pełnomocnik zarządzający do konta firmowego

     

    Domyślny limit dzienny dla przelewów i płatności w serwisie iPKO

    Waluta kontaKwota limitu dziennego (w walucie konta)
    PLN, RON10 tys.
    EUR, USD, CHF, GBP, CAD, SGD2 tys.
    AUD, BGN, NZD4 tys.
    CNY, HRK, DKK, HKD, NOK, SEK20 tys.
    CZK, TRY60 tys.
    JPY, HUF400 tys.
    Inne waluty10 tys.
    • Maksymalny limit dzienny – to maksymalna kwota, do której możesz samodzielnie podnieść limit.
    • Maksymalny limit dzienny w serwisie iPKO różni się w zależności od tego, jakich narzędzi autoryzacji transakcji i zabezpieczeń używasz.

     

    Wysokość maksymalnego limitu dziennego dla klientów firm i przedsiębiorstw w zależności od narzędzia autoryzacji

    Narzędzie autoryzacji
    Waluta kontaMobilna autoryzacja w aplikacji IKO + dodatkowe zabezpieczenie logowaniaMobilna autoryzacja w aplikacji IKOKod SMS lub karty kodów jednorazowych lub token sprzętowy
    PLN, RON300 tys.200 tys.50 tys.
    EUR, USD, CHF, GBP, CAD, SGD60 tys.40 tys.10 tys.
    AUD, BGN, NZD120 tys.80 tys.20 tys.
    CNY, HRK, DKK, HKD, NOK, SEK600 tys.400 tys.100 tys.
    CZK, TRY1,8 mln1,2 mln300 tys.
    JPY, HUF12 mln8 mln2 mln
    Inne waluty300 tys.200 tys.50 tys.
     
    • Jeśli podczas zlecania przelewu, okaże się, że jego kwota przekracza wysokość domyślnego limitu dziennego, umożliwimy Ci podwyższenie limitu do wysokości limitu maksymalnego (od teraz to będzie Twój dzienny limit do konta).
    • Limit maksymalny nadal nie spełnia Twoich potrzeb? Skontaktuj się ze swoim Doradcą lub odwiedź nasz dowolny oddział i zapytaj o możliwość indywidualnego określenia limitu na przelewy.

     

    Pamiętaj, że:

    • ze względów bezpieczeństwa możemy prosić Cię o dodatkowe potwierdzenie wybranych transakcji.
    • kiedy zmienisz narzędzie autoryzacji, my nie zmienimy automatycznie Twojego limitu – zostanie na dotychczasowym poziomie.

     

    Transakcje, które nie wliczają się do limitu dziennego w serwisie iPKO:

    • przelewy własne,
    • zlecenia stałe, które klient utworzył w przeszłości (zlecenie stałe podlega limitowi tylko raz – w dniu utworzenia zlecenia stałego),
    • wpłaty na rachunek maklerski,
    • polecenia zapłaty,
    • ustanawiane i realizowane zlecenia zmienne,
    • transakcje w aplikacji IKO (w tym BLIK),
    • płatności kartami płatniczymi (także w internecie),
    • przelewy zlecone w przeszłości z datą wykonania na dany dzień (przelew z datą przyszłą podlega limitowi tylko raz – w dniu jego zarejestrowania),
    • zakup funduszy inwestycyjnych realizowany w menu Moje produkty Inwestowanie,
    • założenie lokaty,
    • opłaty i prowizje,
    • pobierane raty kredytów i automatyczne spłaty (kart kredytowych i usługi PKO Płacę później),
    • przelewy z karty kredytowej,
    • transakcje realizowane w iPKO Kantorze,
    • transakcje realizowane w aplikacji supermakler,
    • transakcje realizowane w aplikacji iPKO dealer (Kantor dla firm),
    • transakcje realizowane w serwisie obligacyjnym PKO Banku Polskiego.

Jak sprawdzić limit dzienny i kwotę do wykorzystania?

Przez serwis iPKO

  • 1
    W serwisie iPKO przejdź do Moje produkty → Konta
  • 2
    Wybierz konto, które Cię interesuje, a następnie kliknij Szczegóły

Przez serwis telefoniczny iPKO

  • 1
    Zaloguj się do serwisu telefonicznego iPKO
  • 2
    Połącz się z konsultantem i postępuj zgodnie z jego instrukcjami

Jak zmienić limit dzienny na koncie w serwisie iPKO?

Jak zmienić limit dzienny na koncie w serwisie iPKO?

  • 1
    W serwisie iPKO przejdź do Ustawienia → Limity przelewów z konta lub do Moje produkty → Konta
  • 2
    Wybierz konto, w którym chcesz zmienić limit, a następnie kliknij Szczegóły → Zmień limit

Limity aplikacji mobilnej IKO i BLIK

 

Maksymalne dzienne limity transakcji w aplikacji mobilnej wynoszą:

  • 50 tys. zł – dla przelewów na konto
  • 3 tys. zł – dla przelewów na telefon
  • 20 tys. zł – przy użyciu kodu lub czeku BLIK
  • 1 tys. zł – przy użyciu czeku BLIK (z wyjątkiem wpłat we wpłatomatach)
  • 20 tys. zł – dla płatności zbliżeniowych BLIK
  • 5 tys. zł – dla wpłat we wpłatomatach przy użyciu kodu BLIK.

 

Domyślne dzienne limity dla transakcji w aplikacji mobilnej

 Liczba transakcjiKwota transakcji
Przelew na telefon201,5 tys. zł
Transakcja w terminalu płatniczym przy użyciu kodu BLIK203 tys. zł
Wypłata z bankomatu przy użyciu kodu BLIK201,5 tys. zł
Płatność internetowa przy użyciu kodu BLIK203 tys. zł
Przelew na konto205 tys. zł
Płatność zbliżeniowa BLIK-3 tys. zł
Wpłata we wpłatomacie przy użyciu kodu BLIK33 tys. zł
Transakcja w terminalu płatniczym, wypłata z bankomatu, płatność internetowa przy użyciu czeku BLIK-500 zl

Potwierdzanie transakcji biometrią w IKO

Maksymalna kwota 1 transakcji to 500 zł.

Jak zmienić limit przelewu, który potwierdzisz biometrią?

Jak zmienić limit przelewu, który potwierdzisz biometrią?

  • 1
    W aplikacji IKO wejdź w Ustawienia → Biometria → Logowanie i autoryzacja → Autoryzacja operacji biometrią
  • 2
    Ustal limit i zatwierdź

Limity przelewów natychmiastowych

Pytania i odpowiedzi

  • Możesz podnieść wysokość limitu w serwisie iPKO do kwoty, która nie przekroczy maksymalnego limitu dziennego. Limit dopasujesz w serwisie iPKO: Ustawienia Limity przelewów z konta przycisk Zmień przy danym koncie.

    Podwyższenie limitu będzie możliwe także podczas realizacji płatności w serwisie iPKO.

  • Skontaktuj się ze swoim Doradcą lub udaj się do naszego dowolnego oddziału i zapytaj o możliwość indywidualnego określenia limitu.

  • Zaloguj się do serwisu iPKO, zobaczysz ekran z możliwością włączenia dodatkowego zabezpieczenia logowania. Wyraź zgody i włącz usługę.

  • Limity obejmują też transakcje realizowane przez inne osoby, które mają dostęp do konta, w tym pełnomocników. Każdy właściciel konta ma indywidualne limity. Limity dla innych osób uprawnionych, np. pełnomocnikowi, może ustalić tylko właściciel konta.

  • Nie, każdy z właścicieli może określić limit tylko dla siebie oraz innych osób uprawnionych (np. pełnomocników), ale nie dla współposiadacza konta.

    Każdy z użytkowników konta ma własny limit, który jest osobno rozliczany.

  • Nie, osoba uprawniona do konta (pełnomocnik) będzie miała ustawiony domyślny limit. Pełnomocnik nie może zmienić limitu dziennego w serwisie iPKO – może to zrobić tylko właściciel konta.

  • Od 6 maja jego wysokość będzie zależeć od narzędzia autoryzacji, z którego korzysta właściciel konta.

  •  Tak

    • Posiadacz lub współposiadacz konta indywidualnego – może zmienić limit sobie lub pełnomocnikom.
    • Pełnomocnik zarządzający może zmienić limit do konta firmowego.