iPKONET: wyłączenie strony logowania

Od 26 lutego 2016 roku nie jest możliwe korzystanie ze strony logowania iPKONET.

Więcej

[Archiwalny] Dostęp do usług bankowych dla klientów dawnego Nordea Bank Polska w dniach 17– 20 kwietnia 2015

Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem przerw w dostępie do usług w dn. 17-20.04.2015.

Więcej

Zmiana sposobu obsługi klientów indywidualnych

Od dnia połączenia operacyjnego Klienci uzyskali możliwość pełnej obsługi posiadanych produktów w całej sieci placówek PKO Banku Polskiego.

Więcej

Zmiany regulaminów i najważniejsze zmiany dotyczące prowizji i opłat

Od dnia połączenia operacyjnego, 20 kwietnia 2015 r., wprowadzone zostały zmiany w regulaminach, zasadach oraz ogólnych warunkach produktów i usług oraz w Tabeli Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych.

Więcej

Zmiany sposobu obsługi klientów instytucjonalnych MSP

Dowiedz się jak zmienił się sposób obsługi klientów instytucjonalnych MSP.

Więcej