Zachęty przyjęte przez Bank
W grudniu
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za grudzień 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 177 847,35 zł.
W listopadzie
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za listopad 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 176 963,32 zł.
W październiku
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za październik 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 174 437,91 zł.
We wrześniu
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za wrzesień 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 162 639,44 zł.
W sierpniu
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za sierpień 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 149 106,60 zł.
W lipcu
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za lipiec 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 161 637,48 zł.
W czerwcu
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za czerwiec 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 120 132,06 zł.
W maju
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za maj 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 163 793,94 zł.
Dodatkowo w ramach inicjatywy Kwartał z Wiedzą z inwestycjami w maju 2019 r. PKO Bank Polski SA przyjął zachętę w wysokości 110 205,00 zł od PKO TFI w postaci szkolenia produktowego dla 100 Doradców Bankowości Osobistej, którego celem było podniesienie wiedzy na temat produktów inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku.
W kwietniu
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za kwiecień 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 158 238,00 zł.
W marcu
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za marzec 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 213 326,26 zł.
W lutym
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za luty 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 204 278,76 zł.
W styczniu
Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
Za styczeń 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 209 425,64 zł.
Zachęty przekazane przez Bank
Bank przekazał zachęty w postaci organizacji i sfinansowania trzech spotkań wyjazdowych dla klientów korporacyjnych i strategicznych klientów korporacyjnych. Spotkania miały przede wszystkim charakter edukacyjny podnoszący świadomość ekonomiczną klientów. W każdym z nich udział wzięli przedstawiciele przedsiębiorstw obsługiwanych przez Pion Klienta Korporacyjnego i Pion Klienta Strategicznego oraz pracownicy Banku, w tym: Główny Ekonomista Banku, przedstawiciele Pionu Klienta Korporacyjnego / Pionu Klienta Strategicznego oraz przedstawiciele Departamentu Skarbu. Bank przeznaczył na organizację tych trzech spotkań łączną kwotę wynoszącą 541,9 tysięcy złotych.