Doładuj dowolny telefon komórkowy na kartę prepaid ze środków na koncie w PKO Banku Polskim:
W serwisie iPKO możesz ustawić doładowanie zdefiniowane. Raz ustalone i potwierdzone narzędziem autoryzacyjnym nie wymaga ponownej autoryzacji (modyfikacja doładowania zdefiniowanego przy użyciu funkcji Zmień oraz usunięcie go przy użyciu funkcji Usuń wymaga potwierdzenia).
Po autoryzacji doładowanie pojawi się na liście doładowań cyklicznych.
Zanim wykonasz doładowanie, pobierz i aktywuj aplikację mobilną IKO
W aplikacji IKO możesz również wykonać doładowanie zdefiniowane.
Więcej o doładowaniach z aplikacji IKO
Aplikacja mobilna IKO dostępna jest dla telefonów z systemami w wersjach uwzględnionych w warunkach technicznych aplikacji IKO, a jej pobranie wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.
Potwierdzeniem doładowania telefonu jest wydruk z bankomatu oraz otrzymany SMS.
* brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora
** opłata zgodna z taryfą operatora
Sieć komórkowa | Dostępne nominały (kwoty brutto) |
Plus, Plush | 5 zł - 150 zł |
T-Mobile, heyah | 5 zł - 500 zł |
Orange, nju mobile | 5 zł , 10 zł , 30 zł, 40 zł , 50 zł, 100 zł, 200 zł |
Play | 5 zł - 300 zł |
Virgin Mobile | 5 zł, 10 zł, 30 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł |
Szczegóły dotyczące warunków świadczenia usług przez operatorów usług przedpłaconych (prepaid) są określone w aktualnym cenniku usług poszczególnych operatorów.
E-faktura za doładowanie to faktura w wersji elektronicznej wystawiona przez PKO BP Finat sp. z o.o na życzenie klienta. E-fakturę możesz zamówić w momencie zlecania doładowania lub w historii doładowań w serwisie iPKO (opcja dostępna do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu).
Do wystawienia e-faktury należy podać NIP (obowiązkowy w przypadku firmy), nazwę firmy/imię i nazwisko oraz adres nabywcy faktury i potwierdzić operację narzędziem autoryzacyjnym.
Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i udostępniona do pobrania następnego dnia w serwisie iPKO w sekcji Usługi → Doładuj telefon → Historia.
Dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej możliwe jest zamówienie faktury po upływie 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu, do końca trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie. Należy przesłać wniosek o jej wystawienie do PKO BP Finat sp. z o.o. na adres poczty elektronicznej pok@finat.pl lub adres korespondencyjny PKO BP Finat sp. z o.o., ul. Chmielna 89, 00-805 Warszawa. Wniosek o wystawienie faktury za doładowanie powinien koniecznie zawierać dane doładowania, czyli datę doładowania, numer telefonu, identyfikator operacji i kwotę oraz dane nabywcy faktury: imię i nazwisko, adres i opcjonalnie NIP.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie