Zarządzaj swoim kontem online przez:
Stawiasz pierwsze kroki w bankowości online lub pomagasz w tym bliskiej osobie? Sprawdź nasze wskazówki↗
Chcesz być na bieżąco? Sprawdź aktualności↗
Podłącz swoje urządzenie pod internet i obsługuj finanse - do wyboru masz serwis iPKO w przeglądarce lub przeznaczoną na Twój telefon aplikację IKO
Możesz mieć podgląd do swoich kont w różnych bankach w 1 miejscu - w naszej bankowości elektronicznej iPKO i IKO (usługa otwartej bankowości)
Zlecaj przelewy jednorazowe i cykliczne. Pobieraj dane do przelewów z listy odbiorców zdefiniowanych
Nie musisz mieć przy sobie karty, aby zapłacić za zakupy. Sprawdź dostępne metody płatności internetowych i mobilnych
Sprawdź wszystkie możliwości i funkcje
Sprawdź, jak załatwić sprawy bankowe online - w serwisie internetowym iPKO, aplikacji mobilnej IKO lub z pomocą konsultanta.
Czy wiesz, że nie musisz być naszym klientem, aby korzystać z wybranych funkcji serwisu iPKO i aplikacji IKO? Sprawdź
Nie musisz nic instalować! Obsługuj finanse na ulubionym urządzeniu w serwisie iPKO
Jak zacząć korzystać z iPKO?
Nie musisz nic instalować! Obsługuj finanse na ulubionym urządzeniu w serwisie iPKO
Jak zacząć korzystać z iPKO? Zaloguj się
Pobierz darmową aplikację mobilną IKO - znajdziesz ją wpisując "IKO" w sklepie z aplikacjami
Jak zacząć korzystać z IKO?
Otwórz konto osobiste w PKO Banku Polskim i zacznij korzystać z bankowości online od razu po wypełnieniu wniosku
Wejdź do świata inwestycji z programem inwestycyjnym Autolokacja III.
Możesz inwestować zgodnie ze swoimi przekonaniami lub inspirować się decyzjami innych - już od 100 zł
Najpopularniejsze funkcje serwisu internetowego iPKO przetłumaczyliśmy na język angielski.
Skorzystaj z wyszukiwarki, gdy zalogujesz się do serwisu internetowego iPKO. Wyszukiwarkę (symbol lupki) znajdziesz w górnym pasku serwisu.
Teraz w ramach otwartej bankowości zobaczysz swoje konta z innych banków nie tylko w aplikacji IKO, ale też w serwisie internetowym iPKO!
W serwisie internetowym iPKO wejdź w Ustawienia → Twoje dane → Korespondencja i powiadomienia. W sekcji Wysyłka powiadomień kliknij Zmień i autoryzuj złożoną dyspozycję.
Bezpieczeństwo Twoich finansów w sieci zależy w dużej mierze od Ciebie!
Zabezpiecz się i kontroluj swoje działania i urządzenia, z których obsługujesz swoje konto w banku.
Więcej o bezpieczeństwie w sieci
Aktywacja i dostęp do serwisu internetowego iPKO i aplikacji IKO są bezpłatne. Aplikację IKO możesz pobrać z wybranego sklepu z aplikacjami bez opłat. Pobranie aplikacji wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.
Zobacz, jak odblokować dostęp do konta przez serwis iPKO / aplikację IKO, gdy zostały zablokowane.
Numer klienta znajdziesz:
Jeśli żaden z opisanych sposobów nie będzie dla Ciebie pomocny, możesz uzyskać swój numer klienta:
Aplikacja IKO i serwis internetowy iPKO to usługi bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Umożliwiają zlecanie przelewów oraz innych operacji związanych z posidanymi kontami i innymi produktami/usługami w PKO Banku Polskim, a także płatności mobilne i internetowe - zobacz listę funkcji
W trakcie aktywacji lub logowania się do bankowości elektronicznej, a także przy próbie odzyskiwania dostępu możesz spotkać się z poniższymi pojęciami. Sprawdź, co oznaczają:
Numer klienta identyfikuje Cię w systemie naszego banku. Znajdziesz go na pierwszej stronie umowy lub w mailu po złożeniu wniosku o konto. Numer klienta używasz do logowania do serwisu internetowego iPKO / serwisu telefonicznego iPKO lub usług powiązanych (np. Płacę z iPKO) i do aktywacji aplikacji IKO.
Jeśli masz problemy z zapamiętaniem numeru klienta, utwórz 'przyjazny' login - czyli unikalny ciąg znaków, który będziesz wpisywać przy logowaniu zamiast numeru klienta.
Hasło do serwisu internetowego iPKO ustalasz w trakcie aktywacji serwisu. Aby to zrobić, po wpisaniu po raz pierwszy swojego numeru klienta na stronie logowania otrzymasz SMS-a z hasłem tymczasowym. Hasło tymczasowe możesz otrzymać również w przypadku, gdy zgłosisz się do banku o odblokowanie dostępu do serwisu internetowego iPKO.
Hasło telefoniczne służy do logowania do serwisu telefonicznego iPKO - ustalasz je w trakcie aktywacji dostępu do konta przez serwis telefoniczny iPKO.
4-cyfrowy kod aktywacyjny należy podać podczas aktywacji aplikacji IKO - otrzymasz go w trakcie aktywacji IKO w wybrany przez Ciebie sposób - w wiadomosci głosowej lub po zalogowaniu do serwisu internetowego iPKO
Aplikacja IKO dostępna jest dla telefonów z systemami Android, iOS (iPhone), Huawei w wersjach systemów operacyjnych uwzględnionych w warunkach technicznych aplikacji IKO. Pobranie aplikacji wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie