Funkcje bankowości elektronicznej
Na zakupy
W drodze
Pod kontrolą
Poznaj wszystkie funkcje i sprawdź, gdzie możesz z nich korzystać
Przelewy i płatności
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona iPKO.pl) Przelew krajowy tak tak Przelew do odbiorcy zdefiniowanego tak tak Przelew w PLN do urzędów i na rachunki ZUS, KRUS, US oraz innych organów podatkowych oraz przelew za mandat karny tak tak Przelew na telefon i prośba o przelew tak - Przelew z karty kredytowej tak tak Przelew walutowy i zagraniczny tak tak Odbiorcy zdefiniowani
(krajowi, podatkowi, zagraniczni)dodawanie / edytowanie dodawanie / edytowanie Odbiorcy zagraniczni dodawanie / edytowanie dodawanie / edytowanie Wymiana walut w kantorze internetowym tak tak Wymiana walut w kantorze społecznościowym tak - Zlecenia stałe lista / edytowanie lista / edytowanie Serie przelewów lista / edytowanie - Paczki przelewów - lista / edytowanie Rachunki i faktury Qlips - tak Skanowanie danych do przelewu z faktury tak - Przelew wysokokwotowy Sorbnet - tak Elektroniczne potwierdzenie przelewu tak tak Transakcje odrzucone i anulowane tak tak PKO Płacę później do 2 000 zł tak tak Płatności BLIK tak - Płatności zbliżeniowe telefonem i Z systemem Android tak - Płacę z iPKO - tak Konta i historia
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) Otwieranie konta tak tak Otwieranie konta dla dziecka w ramach oferty PKO Junior tak tak Otwieranie konta firmowego tak tak Otwieranie konta lokacyjnego do konta firmowego tak tak Otwieranie konta pomocniczego do firmowego tak tak Otwieranie konta walutowego tak tak Sprawdzanie stanu konta tak tak Otwarta bankowość: dodawanie i podgląd kont z innych banków tak tak Otwarta bankowość: nadawanie uprawnień dodanych kont z innych banków - tak Otwarta bankowość: edytowanie nadanych uprawnień do kont dodanych z innych banków tak tak Otwarta bankowość: odpinanie kont z innych banków tak tak Przeglądanie szczegółów konta tak tak Historia i szczegóły transakcji tak tak Wniosek o limit odnawialny tak tak Pobieranie potwierdzenia transakcji w formie pdf tak tak Widok operacji niezrealizowanych tak tak Zmiana nazwy konta tak tak Zlecanie przelewania pensji na konto tak tak Powiadomienia o zdarzeniach na koncie tak - Zamawianie zaświadczeń - tak Składanie dyspozycji tak tak Aktualizacja danych kontaktowych i dokumentu tożsamości tak tak Zamykanie konta tak tak Oszczędności i inwestycje
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) Otwieranie konta oszczędnościowego tak tak Otwieranie lokat (i zamykanie) tak tak Podgląd szczegółów lokaty i zmiana nazwy tak tak Autooszczędzanie tak tak Skarbonki tak - Biuro Maklerskie PKO Banku Polskiego tak tak PPK/PPE tak tak Fundusze tak tak Zakup produktów Mennicy Polskiej (złoto) tak tak Zamykanie konta tak tak Karty
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) Zamówienie karty debetowej (wielowalutowej) tak tak Zamówienie karty kredytowej lub zmiana jej limitu tak tak Informacje o kartach (szczegóły, lista, operacji, blokady) tak tak Informacja o kwocie transakcji potrzebnej do zwolnienia z opłaty za kartę tak tak Aktywacja karty tak tak Przelew z karty kredytowej tak tak Spłata limitu karty kredytowej tak tak PIN do kart debetowych i kredytowych – nadawanie, zmiana tak tak Limity kart debetowych i kredytowych – ustawianie, zmiana tak tak Czasowa blokada kart tak tak Zastrzeganie kart tak tak Łączenie karty debetowej z kontami walutowymi (funkcja wielowalutowa) tak tak Zamiana wizerunku karty debetowej tak tak Zmiana karty debetowej na kartę miejską (Warszawska Karta Płatnicza) - tak Zmiana adresu korespondencyjnego i e-mail do obsługi karty debetowej i kredytowej - tak Pobranie potwierdzenia pojedynczej transakcji kartą kredytową tak tak Apple Pay tak - Google Pay tak - Pokazywanie danych karty kredytowej tak tak Kredyty i pożyczki
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) Wniosek o pożyczkę tak tak Wniosek o pożyczkę konsolidacyjną tak tak Wniosek o debet na koncie tak tak Szczegóły i symulacje spłaty tak tak Zmiana nazw kredytów tak tak Zawieszenie spłaty raty kredytu tak tak Zamówienie zaświadczeń kredytowych tak tak Wypłata kolejnej transzy kredytu/pożyczki hipotecznej - tak Wniosek o limit odnawialny lub podwyższenie limitu tak tak Wypowiedzenie limitu odnawialnego - tak Wcześniejsza częściowa lub całkowita spłata kredytu / pożyczki tak tak Zawieszenie spłaty raty pożyczki tak tak Zamówienie zaświadczeń tak tak Zamawianie raportu BIK - tak Deklaracja o spłacie zadłużenia - tak Wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty - tak Ubezpieczenia
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) Ubezpieczenie podróżne / turystyczne tak tak Ubezpieczenie mieszkania tak tak Ubezpieczenie PKO Moto tak tak Ubezpieczenie NNW dzieci i młodzieży tak tak Ubezpieczenie PKO Życie tak tak e-Urząd, usługi i zakupy
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) e-Urząd - tak Bezpieczny Ekran tak tak Bezpiecznie w Internecie tak tak CANAL+ online tak tak Kody Legimi tak tak Kod do Multikina tak tak Kody do kin Helios tak tak Opłaty za autostrady tak - Bilety komunikacyjne tak - Opłaty parkingowe tak - Doładowanie telefonu tak tak Karty podarunkowe tak tak Certyfikat Najemcy tak tak Pomagaj z IKO tak - Doładowanie liczników elektrycznych - tak Bezpieczeństwo i logowanie
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) Weryfikacja tożsamość pracownika banku tak - Mobilna autoryzacja tak tak Ustalenie przyjaznego loginu do serwisu iPKO tak tak Logowanie odciskiem palca tak - Logowanie Face ID tak - Klucz bezpieczeństwa - tak Sprawdzanie swoich danych kontaktowych w banku tak tak Zmiana hasła do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO tak tak Dodatkowe zabezpieczenie logowania - tak Kontakt i wsparcie
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) Asystent głosowy tak - Czat ze specjalistami tak - Wyszukiwarka funkcji tak tak Mapa oddziałów i bankomatów tak tak Połączenie z infolinią 24/7 tak - Skrzynka wiadomości tak tak Ustawienia
Aplikacja mobilna IKO Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) Widok salda przed zalogowaniem tak -
Ustawienia ekranu przed i po zalogowaniu tak Zmiana konta domyślnego po zalogowaniu Tryb ciemny / dark mode tak -
Wersje językowe PL EN UA RU PL EN UA Zmiana korespondencji z papierowej na elektroniczną tak tak Skróty na ekranie telefonu tak -
Zmiana numeru telefonu -
tak Zmiana adresu e-mail tak tak Zmiana dokumentu tożsamości tak tak Zmiana adresu zamieszkania -
tak Zmiana adresu korespondencyjnego tak tak Zmiana zgód marketingowych tak tak Zmiana limitów przelewów z konta -
tak Zmiana limitów płatności aplikacji IKO -
tak
Zmiana limitów przelewów potwierdzanych biometrią tak -
Ukrywanie salda produktów tak -
Odświeżanie danych produktów i usług na ekranie startowym tak -
Prowadzisz firmę? Sprawdź funkcje serwisu iPKO i aplikacji IKO dla Twojej firmy
Jesteś rodzicem i Twoje dziecko ma konto w naszym banku?
Sprawdź funkcje serwisu iPKO i aplikacji IKO w profilu Finanse dziecka.
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.