Funkcje bankowości elektronicznej
Na zakupy
W drodze
Bilety komunikacyjne
Kupujesz bilet na autobus lub tramwaj w większości miast w Polsce i kasujesz w telefonie
Opłata za autostradę
Korzystasz z automatycznych opłat na autostradach A1 i A4
Strefa płatnego parkowania
Nie szukasz drobnych ani parkometru. Opłacasz parking w telefonie
Pod kontrolą
Weryfikacja pracownika banku
Upewnisz się czy dzwoni do Ciebie nasz pracownik
Powiadomienia
Wiesz na bieżąco o zmianach na Twoim koncie
Limity
Dostosujesz do swoich potrzeb
Asystent głosowy
Tworzysz zestawienia wydatków i oszczędności
Zmiana danych
Sprawdzasz aktualność swoich danych
Dodatkowe zabezpieczenie logowania
Bezpieczniej i szybciej logujesz się do serwisu iPKO
Nowości
Zyskaj 50 zł z BLIK Płacę Później
W sklepie objętym promocją zapłać za zakupy z limitu PKO Płacę później za pomocą metody płatności BLIK Płacę Później i odbierz nagrodę
Masz niedokończone sprawy w banku?
Przypomnimy Ci o nich, gdy zalogujesz się do serwisu iPKO
Nowe karty podarunkowe
Kupuj karty podarunkowe online do Zalando, Media Expert, Wakacje.pl i więcej
Szukasz czegoś w aplikacji IKO lub serwisie iPKO?
- W aplikacji IKO lub serwisie iPKO wybierz ikonę lupki w prawym górnym rogu
- Wpisz to, czego szukasz, np. bilety do kina, limity
- Kliknij w wybraną opcję i przejdź do właściwego miejsca
Poznaj wszystkie funkcje i sprawdź, gdzie możesz z nich korzystać
- Przelewy i płatności- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona iPKO.pl) - Przelew krajowy - tak - tak - Przelew do odbiorcy zdefiniowanego - tak - tak - Przelew w PLN do urzędów i na rachunki ZUS, KRUS, US oraz innych organów podatkowych oraz przelew za mandat karny - tak - tak - Przelew na telefon i prośba o przelew - tak - - - Przelew z karty kredytowej - tak - tak - Przelew walutowy i zagraniczny - tak - tak - Odbiorcy zdefiniowani 
 (krajowi, podatkowi, zagraniczni)- dodawanie / edytowanie - dodawanie / edytowanie - Odbiorcy zagraniczni - dodawanie / edytowanie - dodawanie / edytowanie - Wymiana walut w kantorze internetowym - tak - tak - Wymiana walut w kantorze społecznościowym - tak - - - Zlecenia stałe - lista / edytowanie - lista / edytowanie - Serie przelewów - lista / edytowanie - - - Paczki przelewów - - - lista / edytowanie - Rachunki i faktury Qlips - - - tak - Skanowanie danych do przelewu z faktury - tak - - - Przelew wysokokwotowy Sorbnet - - - tak - Elektroniczne potwierdzenie przelewu - tak - tak - Transakcje odrzucone i anulowane - tak - tak - PKO Płacę później do 2 000 zł - tak - tak - Płatności BLIK - tak - - - Płatności zbliżeniowe telefonem i Z systemem Android - tak - - - Płacę z iPKO - - - tak - Przelew natychmiastowy - tak - tak - Przelew wewnętrzny - tak - tak - Przelew zewnętrzny - tak - tak 
- Konta i historia- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) - Otwieranie konta - tak - tak - Otwieranie konta dla dziecka w ramach oferty PKO Junior - tak - tak - Otwieranie konta firmowego - tak - tak - Otwieranie konta lokacyjnego do konta firmowego - tak - tak - Otwieranie konta pomocniczego do firmowego - tak - tak - Otwieranie konta walutowego - tak - tak - Sprawdzanie stanu konta - tak - tak - Otwarta bankowość: dodawanie i podgląd kont z innych banków - tak - tak - Otwarta bankowość: nadawanie uprawnień dodanych kont z innych banków - - - tak - Otwarta bankowość: edytowanie nadanych uprawnień do kont dodanych z innych banków - tak - tak - Otwarta bankowość: odpinanie kont z innych banków - tak - tak - Przeglądanie szczegółów konta - tak - tak - Historia i szczegóły transakcji - tak - tak - Wniosek o limit odnawialny - tak - tak - Pobieranie potwierdzenia transakcji w formie pdf - tak - tak - Widok operacji niezrealizowanych - tak - tak - Zmiana nazwy konta - tak - tak - Zlecanie przelewania pensji na konto - tak - tak - Powiadomienia o zdarzeniach na koncie - tak - - - Zamawianie zaświadczeń - tak - tak - Składanie dyspozycji - tak - tak - Aktualizacja danych kontaktowych i dokumentu tożsamości - tak - tak - Zamykanie konta - tak - tak - Przeniesienie konta z innego banku - - - tak - Zmiana rodzaju konta - tak - tak - Pełnomocnictwo do konta - - - tak 
- Oszczędności i inwestycje- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) - Otwieranie konta oszczędnościowego - tak - tak - Otwieranie lokat (i zamykanie) - tak - tak - Podgląd szczegółów lokaty i zmiana nazwy - tak - tak - Autooszczędzanie - tak - tak - Skarbonki - tak - - - Biuro Maklerskie PKO Banku Polskiego - tak - tak - PPK/PPE - tak - tak - Fundusze - tak - tak - Zakup produktów Mennicy Polskiej (złoto) - tak - tak - Zamykanie konta - tak - tak - Mój Kapitał - tak - tak - PKO Inwestomat - tak - tak - Program Inwestycyjny Autolokacja III - tak - tak - PKO Mój Plan - tak - tak - Program inwestycyjny Akcjomat V - tak - tak - Obligacje skarbowe - - - tak - Rachunek inwestycyjny - - - tak - IKE-Obligacje/IKZE-Obligacje - - - tak 
- Karty- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) - Zamówienie i zamykanie karty debetowej (wielowalutowej) - tak - tak - Zamówienie lub zmiana limitu karty kredytowej - tak - tak - Informacje o kartach (szczegóły, lista, operacji, blokady) - tak - tak - Informacja o kwocie transakcji potrzebnej do zwolnienia z opłaty za kartę - tak - tak - Aktywacja karty - tak - tak - Przelew z karty kredytowej - tak - tak - Spłata limitu karty kredytowej - tak - tak - PIN do kart debetowych i kredytowych – nadawanie, zmiana - tak - tak - Limity kart debetowych i kredytowych – ustawianie, zmiana - tak - tak - Czasowa blokada kart - tak - tak - Zastrzeganie kart - tak - tak - Łączenie karty debetowej z kontami walutowymi (funkcja wielowalutowa) - tak - tak - Zamiana wizerunku karty debetowej - tak - tak - Zmiana karty debetowej na kartę miejską (Warszawska Karta Płatnicza) - - - tak - Zmiana adresu korespondencyjnego i e-mail do obsługi karty debetowej i kredytowej - - - tak - Pobranie potwierdzenia pojedynczej transakcji kartą kredytową - - - tak - Apple Pay - tak - - - Google Pay - tak - - - Pokazywanie danych karty kredytowej - tak - tak - Autospłata karty kredytowej - - - tak 
- Kredyty i pożyczki- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) - Wniosek o pożyczkę - tak - tak - Wniosek o pożyczkę konsolidacyjną - tak - tak - Wniosek o debet na koncie - tak - tak - Szczegóły i symulacje spłaty - tak - tak - Zmiana nazw kredytów - tak - tak - Zawieszenie spłaty raty kredytu - tak - tak - Zamówienie zaświadczeń kredytowych - tak - tak - Wypłata kolejnej transzy kredytu/pożyczki hipotecznej - - - tak - Wniosek o limit odnawialny lub podwyższenie limitu - tak - tak - Wypowiedzenie limitu odnawialnego - - - tak - Wcześniejsza częściowa lub całkowita spłata kredytu / pożyczki - tak - tak - Zawieszenie spłaty raty pożyczki - tak - tak - Usługi BIK - - - tak - Deklaracja o spłacie zadłużenia - tak - tak - Wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty - tak - tak - Wniosek o kredyt/pożyczkę hipoteczny/ą - - - tak - Uruchomienie/odstąpienie od Cyfrowego kredytu hipotecznego - - - tak - Zmiana konta do spłaty - tak - tak - Zmiana dnia spłaty raty pożyczki/kredytu - tak - tak - Zmiana rodzaju rat kredytu hipotecznego - tak - tak - Wydłużenie okresu kredytowania - - - tak - Odstąpienie od umowy pożyczki gotówkowej - tak - tak - Dodanie dokumentów ubezpieczenia nieruchomości - tak - tak - Wniosek o mediację - - - tak 
- Ubezpieczenia- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) - Ubezpieczenie podróżne / turystyczne - tak - tak - Ubezpieczenie mieszkania - tak - tak - Ubezpieczenie PKO Moto - tak - tak - Ubezpieczenie NNW dzieci i młodzieży - tak - tak - Ubezpieczenie PKO Życie - tak - tak 
- e-Urząd, usługi i zakupy- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) - e-Urząd - - - tak - Bezpieczny Ekran - tak - tak - Bezpiecznie w Internecie - tak - tak - CANAL+ online - tak - tak - Kody Legimi - tak - tak - Kod do Multikina - tak - tak - Kody do kin Helios - tak - tak - Onet Premium - tak - tak - Opłaty za autostrady - tak - - - Bilety komunikacyjne - tak - - - Opłaty parkingowe - tak - - - Doładowanie telefonu - tak - tak - Karty podarunkowe - tak - tak - Certyfikat Najemcy - tak - tak - Pomagaj z IKO - tak - - - Doładowanie liczników elektrycznych - - - tak - Rzeczpospolita - tak - tak - Parkiet - tak - tak - Wyborcza.pl - tak - tak - Kody do Cinema City - tak - tak - Sklep Samsung - tak - tak - Automarket - tak - tak 
- Bezpieczeństwo i logowanie- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) - Weryfikacja tożsamość pracownika banku - tak - - - Mobilna autoryzacja - tak - tak - Ustalenie przyjaznego loginu do serwisu iPKO - tak - tak - Logowanie odciskiem palca - tak - - - Logowanie Face ID - tak - - - Klucz bezpieczeństwa - - - tak - Sprawdzanie swoich danych kontaktowych w banku - tak - tak - Zmiana hasła do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO - tak - tak - Dodatkowe zabezpieczenie logowania - - - tak - Zastrzeżenie/odwołanie zastrzeżenia dokumentu tożsamości - tak - tak 
- Kontakt i wsparcie- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) - Asystent głosowy - tak - - - Czat ze specjalistami - tak - tak - Wyszukiwarka funkcji - tak - tak - Mapa oddziałów i bankomatów - tak - tak - Połączenie z infolinią 24/7 - tak - - - Skrzynka wiadomości - tak - tak - Składanie reklamacji - tak - tak - Umawianie spotkań z doradcą - tak - tak 
- Ustawienia- Aplikacja mobilna IKO - Serwis internetowy iPKO (strona ipko.pl) - Widok salda przed zalogowaniem - tak - - - Ustawienia ekranu przed i po zalogowaniu - tak - Zmiana konta domyślnego po zalogowaniu - Tryb ciemny / dark mode - tak - - - Wersje językowe - PL EN UA RU - PL EN UA - Zmiana korespondencji z papierowej na elektroniczną - tak - tak - Skróty na ekranie telefonu - tak - - - Zmiana numeru telefonu - - - tak - Zmiana adresu e-mail - tak - tak - Zmiana dokumentu tożsamości - tak - tak - Zmiana adresu zamieszkania - - - tak - Zmiana adresu korespondencyjnego - tak - tak - Zmiana zgód marketingowych - tak - tak - Zmiana limitów przelewów z konta - - - tak - Zmiana limitów płatności aplikacji IKO - tak - tak - Zmiana limitów przelewów potwierdzanych biometrią - tak - - - Ukrywanie salda produktów - tak - - - Odświeżanie danych produktów i usług na ekranie startowym - tak - - - e-Doręczenia - - - tak - Pilne sprawy - - - tak 
Kody do kin dostarcza PKO Finat sp. z o.o.
Umowę o świadczenie usługi Wyborcza.pl zawierasz z Wyborcza sp. z o.o. za pośrednictwem PKO Finat sp. z o.o.
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.















