Mobilna autoryzacja

  • Wszystkie operacje zlecone w serwisie iPKO lub na infolinii potwierdzisz w swojej aplikacji IKO – bez przepisywania kodu z SMS-a lub karty kodów
  • Część operacji potwierdzisz biometrią np. odciskiem palca - Jeśli Twój telefon ma włączone funkcje biometryczne

Jak włączyć mobilną autoryzację?

W aplikacji IKO

  • 1

    Wejdź w Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy → Narzędzia autoryzacyjne

  • 2

    Przejdź do Aplikacja IKO i wybierz urządzenie do mobilnej autoryzacji

  • 3

    Kliknij Potwierdź, a następnie podaj kod z dotychczasowej metody autoryzacji, np. kod SMS lub kod z karty kodów

W serwisie iPKO

  • 1

    Wejdź w Ustawienia → Dostęp i bezpieczeństwo → Autoryzacja → Zmień narzędzie autoryzacyjne i wybierz aplikację IKO jako swoje narzędzie autoryzacji

  • 2

    Następnie wybierz urządzenie do mobilnej autoryzacji i podaj kod z dotychczasowej metody autoryzacji, np. kod SMS lub kod z karty kodów

  • 3

    Potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji w aplikacji IKO

W serwisie Inteligo

  • 1

    Wejdź w Dane i ustawienia → Karty, mobilna autoryzacja, SMS → Zmień narzędzie autoryzacyjne i wybierz aplikację IKO jako swoje narzędzie autoryzacji

  • 2

    Następnie wybierz urządzenie do mobilnej autoryzacji i podaj kod z dotychczasowej metody autoryzacji, np. kod SMS lub kod z karty kodów

  • 3

    Potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji w aplikacji IKO

Grafika do linku

Pamiętaj – jeśli z powodów technicznych mobilna autoryzacja będzie niedostępna, automatycznie przełączymy Cię na kody SMS

Pytania i odpowiedzi

    1. Otwórz aplikację IKO na telefonie, którego teraz używasz do mobilnej autoryzacji i wejdź w Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy  Narzędzia autoryzacyjne
    2. Przejdź do Aplikacja IKO i wybierz nowe urządzenie do mobilnej autoryzacji
    3. Kliknij Potwierdź i przepisz 6-cyfrowy kod lub zeskanuj kod QR 
    1. Zadzwoń na naszą infolinię 800 302 302 (dla klientów Inteligo 800 121 121) i zaloguj się do serwisu telefonicznego – jeśli nie pamiętasz hasła, ustawisz je w serwisie iPKO, Inteligo lub z pomocą konsultanta
    2. Wybierz 0, aby połączyć się z konsultantem, który aktywuje Twoje kody SMS*. Dzięki nim potwierdzisz ustawienie mobilnej autoryzacji
    3. Włącz mobilną autoryzację w serwisie iPKO, Inteligo lub od razu w aplikacji IKO
  • Jeżeli korzystasz z mobilnej autoryzacji i usuniesz aplikację IKO, bez wcześniejszej zmiany narzędzia autoryzacji – możesz ponownie aktywować IKO dotychczasowym PIN-em do aplikacji i zmienić narzędzie autoryzacji.
  • W aplikacji IKO:

    1. Przejdź do UstawieniaNarzędzia autoryzacyjne
    2. Włącz dwuetapowe logowanie i potwierdź je kodem PIN

    W serwisie iPKO:

    1. Przejdź do Ustawienia → Dostęp i bezpieczeństwo
    2. W zakładce Autoryzacja włącz dwuetapowe logowanie do serwisu iPKO i potwierdź je narzędziem autoryzacji

    W Inteligo:

    1. Przejdź do Dane i ustawienia → Narzędzia autoryzacyjne
    2. Włącz dwuetapowe logowanie i potwierdź je narzędziem autoryzacji
  • Wpisz login i hasło, a następnie potwierdź logowanie w swojej aplikacji IKO.
  • W zależności od rodzaju transakcji i jej kwoty, płatność potwierdzisz:

    • w powiadomieniu push lub w aplikacji IKO
    • PIN-em do aplikacji IKO
    • biometrią
  • Otwórz aplikację IKO na telefonie, którego używasz do mobilnej autoryzacji i wejdź w Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy → Biometria - logowanie i autoryzacja → Autoryzacja operacji biometrią

    Pamiętaj:

    • Jeśli biometria nie zadziała podczas potwierdzania operacji, aplikacja poprosi Cię o wpisanie kodu PIN
    • Po włączeniu biometrii, część operacji nadal potwierdzisz w powiadomieniu push
  • W aplikacji IKO:

    1. Przejdź do Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy  Narzędzia autoryzacyjne 
    2. Wybierz nowe narzędzie autoryzacji potwierdź zmianę

    W serwisie iPKO:

    1. Przejdź do Ustawienia → Dostęp i bezpieczeństwo → Autoryzacja → Zmień narzędzie autoryzacyjne
    2. Wybierz nowe narzędzie autoryzacji potwierdź zmianę

    W serwisie Inteligo:

    1. Przejdź do Dane i ustawienia → Karty, mobilna autoryzacja, SMS → Zmień narzędzie autoryzacyjne
    2. Wybierz nowe narzędzie autoryzacji potwierdź zmianę
  • Tak. Możesz potwierdzać mobilną autoryzacją wszystkie transakcje w serwisie iPKO.
  • Tak – mobilną autoryzacją potwierdzisz wszystkie transakcje zlecone w serwisie iPKO.
  • Na telefonie z systemem iOS lub Android i aktywną aplikacją IKO.

  • Tak – jeśli urządzenie spełnia wymagania techniczne.
    • Jeżeli zainstalujesz i włączysz aplikację IKO, poprosimy Cię o zgodę na aktywowanie mobilnej autoryzacji
    • Jeżeli nie wyrazisz tej zgody, aplikacja IKO będzie działać w trybie pasywnym – bez dostępu do wszystkich funkcji

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis telefoniczny

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.