Grafika

Warszawska Karta Płatnicza

Za połączenie funkcji karty płatniczej i Warszawskiej Karty Miejskiej nie są pobierane dodatkowe opłaty.

Więcej o Warszawskiej Karcie Płatniczej

Karta debetowa

Karta miejska

  • Karta debetowa z funkcją miejską pozwala Ci kupować bilety okresowe na korzystanie z komunikacji w Warszawie i okolicach, w ramach obowiązującego obszaru wspólnego biletu ZTM-KM-WKD - więcej na stronie ZTM Warszawa
  • Za połączenie funkcji karty płatniczej i Warszawskiej Karty Miejskiej nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty
  • Za bilet, który wgrywasz na swoją Warszawską Kartę Płatniczą w biletomatach czy innych punktach ZTM, możesz zapłacić tą samą kartą

Dodatkowe informacje

  • Warszawska Karta Płatnicza jest dostępna w ramach wszystkich kont osobistych PKO Banku Polskiego, z wyjątkiem Inteligo
  • Z Warszawskiej Karty Płatniczej mogą korzystać dzieci od 13. roku życia

Jak korzystać z karty bez przewalutowania?
Jak bezpiecznie korzystać z karty?
Jak aktywować kartę?
Jak nadać/zmienić PIN do karty?
Jak zastrzec kartę?
Jak czasowo zablokować kartę?
Jak odnawia się ważność karty?
Jak rozliczane są transakcje wykonane kartą z konta w PLN?

Jak zamówić Warszawską Kartę Płatniczą?

1
Po zalogowaniu do serwisu internetowego iPKO przejdź do „Kart” i wybierz „Wniosek o kartę”.
2
Wypełnij i potwierdź wniosek. Pamiętaj o dołączeniu swojego zdjęcia.
3
Po otrzymaniu karty pocztą, nadaj PIN w serwisie internetowym iPKO lub aplikacji IKO, a następnie aktywuj kartę dokonując transakcji tradycyjnie z użyciem PIN.

Jak wgrać bilet na Warszawską Kartę Płatniczą?

1
Włóż kartę do czytnika biletowego, wybierz bilet i płatność kartą.
2
Przenieś kartę do czytnika kart płatniczych i zapłać za wybrany bilet.
3
Ponownie włóż kartę do czytnika biletowego i dokończ zakup biletu.
Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Wydanie karty

Definicja prawna

to określenie na wydanie karty płatnicznej. Jest to usługa polegająca na wydaniu karty płatniczej, o której mowa w art. 2 pkt 15a ustawy.

Co to dla Ciebie znaczy?

Usługa, w ramach której wydajemy kartę płatniczą.