Jakie sprawy załatwisz w serwisie iPKO?
Wnioski
Wejdź w Moje produkty → Pożyczki i kredyty → wybierz kredyt, pożyczkę lub limit, który Cię interesuje → przejdź do Dyspozycji i zaświadczeń. Następnie w zależności od rodzaju produktu złóż wniosek o:
- wcześniejszą częściową spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
 - wcześniejszą całkowitą spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
 - wydłużenie okresu kredytowania
 - zawieszenie spłaty raty
 - zmianę dnia spłaty raty
 - zmianę konta do spłaty
 - uruchomienie kolejnej transzy (dotyczy kredytu hipotecznego)
 
Zaświadczenia
Wejdź w Moje produkty → Konta/Pożyczki i kredyty → w zależności od kategorii wybierz konto/kredyt, pożyczkę lub limit → Dyspozycje i zaświadczenia i zawnioskuj o wybrane zaświadczenie. Poinformujemy Cię, gdy zrealizujemy Twój wniosek. Następnie możesz pobrać przygotowane zaświadczenie ogólne lub zaświadczenie o:
- posiadanym koncie
 - wysokości salda
 - depozytach
 - zamknięciu umowy kredytu odnawialnego
 - całkowitej spłacie kredytu
 - Twoich kredytach
 
- Twoim zadłużeniu
 - wysokości spłaconych odsetek
 
Dokumenty i wnioski
Przejdź do Więcej → Moje sprawy → Dokumenty i wnioski. W zależności od rodzaju produktu możesz do nas wysłać dokumenty takie, jak:
- dostarczenie dokumentów do karty kredytowej/pożyczki/limitu odnawialnego:
 
- 
- zgoda współmałżonka
 - zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu dla umowy o pracę
 - zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu dla innych typów umów
 - zaświadczenie ZUS
 - dokument, który potwierdza przyznanie renty/emerytury
 
 - rozłożenie na raty transakcji kartą kredytową
 - odstąpienie od umowy karty kredytowej/limitu odnawialnego
 - polisa ubezpieczeniowa nieruchomości/potwierdzenie opłacenia składki
 - anulowanie wniosku o zamkniecie konta
 
Inne sprawy
Przejdź do Więcej → Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Nowa Dyspozycja, następnie wybierz, o jakie zaświadczenie chcesz zawnioskować:
- zaświadczenie o bieżącym koncie
 - zaświadczenie o kontach depozytowych
 - zaświadczenie o wysokości stanu konta
 - zaświadczenie ogólne
 - zaświadczenie o zamknięciu kredytu odnawialnego
 - zaświadczenie o wypowiedzenie limitu odnawialnego
 - przeniesienie wynagrodzenia
 - przeniesienie konta lub płatności
 - rezygnacja z debetu na koncie
 - rezygnacja z limitu odnawialnego
 - zamknięcie konta osobistego, oszczędnościowego i walutowego
 - wypłata pieniędzy na wypadek śmierci
 - wniosek o restrukturyzację
 - wniosek o przystąpienie do programu Dobrowolnej Sprzedaży Nieruchomości
 - wniosek o zastrzeżenie dokumentu tożsamości
 
Jakie sprawy załatwisz w aplikacji IKO?
Wnioski
Wejdź w Moje produkty → Konta lub Pożyczki i kredyty → Zarządzaj i w zależności od rodzaju produktu złóż wniosek o:
- wcześniejszą częściową spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
 - wcześniejszą całkowitą spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
 - zawieszenie spłaty raty pożyczki/kredytu hipotecznego
 - zmianę dnia spłaty raty pożyczki
 - zmianę konta do spłaty kredytu hipotecznego
 
Po weryfikacji wniosku złożonego w aplikacji IKO, otrzymasz wiadomość SMS/e-mail z informacją, że możesz pobrać dokument w serwisie iPKO.
Inne sprawy
Przejdź do Więcej → Dyspozycje i zaświadczenia → Konta/Inne i zawnioskuj o:
- przeniesienie wynagrodzenia
 - rezygnacja z debetu
 - rezygnacja z limitu odnawialnego
 - zamknięcie konta
 - zastrzeżenie dokumentu tożsamości
 - odwołanie zastrzeżenia dokumentu tożsamości
 
Jak złożyć dyspozycję dla banku online?
W serwisie iPKO
- 1
Zaloguj się do iPKO
Wybierz kolejno Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Nowa dyspozycja
 - 2
Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie
 
W aplikacji IKO
- 1
Zaloguj się do aplikacji IKO
Wybierz kolejno: Więcej → Dyspozycje i zaświadczenia
 - 2
Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie
 
Jak złożyć dokumenty do banku online?
Jak złożyć dokumenty do banku online?
- 1
Zaloguj się do serwisu iPKO
Wybierz kolejno Więcej → Moje sprawy → Dokumenty i wnioski → Dodaj dokument
 - 2
Postępuj zgodnie z instrukcjami
 
Jak złożyć dyspozycję na wypadek śmierci w serwisie iPKO?
Inne dyspozycje
Pełnomocnictwa
- Wybierz osobę, która może korzystać z konta w Twoim imieniu – dowiedz się więcej
 - W serwisie iPKO przejdź do Moje produkty → Konto → Dyspozycje i zaświadczenia → Rachunek bankowy – pełnomocnictwo, wypełnij dane i potwierdź dyspozycję
 
Zgłoszenie utraty dowodu osobistego lub paszportu
Jeśli zgłosisz utratę dokumentów, które masz podane w naszym banku, przekażemy tę informację do ogólnopolskiej bazy dokumentów zastrzeżonych Związku Banków Polskich
- W serwisie iPKO wybierz Więcej → Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Nowa dyspozycja → Dokumenty tożsamości
 - W aplikacji IKO wybierz Więcej → Dyspozycje i zaświadczenia → Inne → Zastrzeżenie dokumentu tożsamości
 
Jeżeli znajdziesz dokument w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia, możesz odwołać dyspozycję:
- w aplikacji IKO: Więcej → Dyspozycje i zaświadczenia → Inne → Odwołanie zastrzeżenia dokumentu tożsamości
 - w serwisie iPKO: Twoje dane → Profil i dane → Odwołaj zastrzeżenie
 
Zajęcie egzekucyjne
W serwisie iPKO wybierz konto, które Cię interesuje i kliknij Sprawdź szczegóły:
- W sekcji Szczegóły znajdziesz informacje o zajęciach na koncie
 - W sekcji Zajęcia znajdziesz informacje o organach egzekucyjnych, które zajęły Twoje konto
 - W sekcji Zarządzaj złożysz wniosek o:
- wypłatę pieniędzy zwolnionych spod zajęcia
 - spłatę zajęcia
 - zapytać o zajęcie
 
 
Wniosek możesz tez złożyć w Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Moje dyspozycje → Nowa dyspozycja.
W aplikacji IKO pojawi Ci się powiadomienie, a wtedy kliknij Sprawdź szczegóły
Złożenie dyspozycji za pomocą środków zdalnego porozumiewania się
Dyspozycję możesz złożyć też podczas spotkania online z doradcą.
Umów się przez formularz, który znajdziesz na naszej stronie.
Formularz jest dostępny online 24/7 (poza przerwami technicznymi).
Zamknięcie konta
Jeśli chcesz zamknąć swoje konto, możesz to zrobić w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO
- W serwisie iPKO wybierz Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Nowa dyspozycja → Konta → Zamknięcie konta
 - W aplikacji IKO wejdź w Moje produkty → Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Konta → Zamknięcie konta
 

