Przenieś konto do PKO Banku Polskiego

Przenieś konto do PKO Banku Polskiego

Dołącz do ponad 10 milionów naszych klientów

  • Szybki proces online - otwórz konto w naszym banku, złóż dyspozycję o przeniesienie rachunku lub usług płatniczych, a resztę formalności załatwimy za Ciebie
  • Możemy przenieść Twoje saldo oraz wszystkie lub wybrane przez Ciebie usługi płatnicze
  • Jeżeli chcesz, poinformujemy o zmianie konta bankowego Twojego pracodawcę i inne wskazane przez Ciebie instytucje

Jak przenieść konto do PKO Banku Polskiego?

  • 1
  • 2
    Złóż Dyspozycję przeniesienia rachunku/usług płatniczych w serwisie iPKO
    Zdecyduj, czy chcesz przenieść wszystkie czy wybrane usługi płatnicze i wybierz zakres przeniesienia. Poinformuj nas, czy Twój dotychczasowy bank ma przekazać nam wykaz istniejących zleceń stałych i poleceń zapłaty.
  • 3
    Przeniesiemy Twoje konto bankowe i dopełnimy formalności

    Wybierz tylko rachunek docelowy i podaj instytucje, które chcesz, aby nasz bank powiadomił o zmianie Twojego rachunku.

Jak przenieść konto video

Jak przenieść konto lub usługi płatnicze w serwisie iPKO?

Pytania i odpowiedzi

  • 0 zł
  • Jeśli podasz nam adresy instytucji, które chcesz powiadomić o nowym numerze konta, powiadomimy je w Twoim imieniu.
  • Pamiętaj, żeby zaktualizować numer konta i wydanej do niego karty w subskrypcjach i aplikacjach (np. UBER, Netflix). Poinformuj też ubezpieczyciela, przedszkole lub szkołę.
  • Wystarczy, że złożysz odpowiednią dyspozycję w oddziale lub iPKO. Możemy przenieść Twoje saldo i wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia przelewu oraz polecenia zapłaty.

  • Tak 
  • Tak. Współwłaściciele konta muszą pojawić się jednak jednocześnie w oddziale, by złożyć wniosek o przeniesienie oraz upoważenienie do przeniesienia rachunku płatniczego.
    1. Dowód osobisty, paszport lub inny dokument potwierdzający tożsamość, którym posługujesz się w swoim banku.
    2. Numer konta w dotychczasowym banku.
    3. Adresy instytucji, które chcesz, by nasz bank powiadomił o Twoim nowym numerze konta, np. pracodawcy, ZUS-u, Urzędu Skarbowego.
    4. Dane wierzycieli (nazwa, adres, identyfikator) oraz identyfikatory płatności, jeśli chcesz przenieść polecenie zapłaty.
    5. Nazwa i numer rachunku odbiorcy, jeśli chcesz przenieść zlecenia stałe.
  • Przeniesienie konta zajmuje nam 12 dni od dnia złożenia wniosku, jeśli nie pojawią się żadne utrudnienia. Samo przeniesienie zazwyczaj zajmuje nam 5 dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych informacji od Twojego dotychczasowego banku.
  • Nie przeniesiemy Twojego konta z dotychczasowego banku jeśli:

    • masz niespłacony kredyt na dotychczasowym rachunku
    • masz wykorzystany limit, saldo ujemne lub blokadę rachunku
    • podpis na wniosku o przeniesienie konta jest rozbieżny z podpisem w Twoim dotychczasowym banku
    • na rachunku zarejestrowano zajęcie egzekucyjne
    • nie została wskazana zagraniczna instytucja innego rachunku do wypłaty świadczeń
    • na dotychczasowym rachunku masz zarejestrowane postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej lub złożyłeś wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej.