Co zyskujesz z Kontem walutowym?
Ile zapłacisz?
Karta wielowalutowa - jedna karta do konta osobistego i kont walutowych
Konto walutowe w kilku prostych krokach
Jak otworzyć pakiet walutowy?
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Prowadzenie konta
Definicja prawna
konta (osobistego) to określenie na prowadzenie rachunku płatniczego. Jest to usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
Co to dla Ciebie znaczy?
Usługa prowadzenia konta, w ramach której możesz: otwierać lub zamykać rachunki, wykonywać przelewy, wpłaty i wypłaty pieniędzy, przechowywać środki na rachunku.
Przelew wewnętrzny
Definicja prawna
to określenie na polecenie przelewu. Jest to usługa płatnicza polegająca na uznaniu rachunku płatniczego odbiorcy, w przypadku gdy transakcja płatnicza z rachunku płatniczego płatnika jest dokonywana przez dostawcę usług płatniczych prowadzącego rachunek płatniczy płatnika na podstawie dyspozycji udzielonej przez płatnika, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
Co to dla Ciebie znaczy?
Transakcja płatnicza w formie bezgotówkowej, która polega na przekazaniu pieniędzy pomiędzy kontami prowadzonymi w różnych instytucjach płatniczych.
2Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie płacić za przewalutowanie:
- Transakcja musi być w walucie PLN, EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF
- Masz konto w walucie transakcji (jednej z wyżej wymienionych), które jest podpięty do karty w chwili realizacji płatności
- Na Koncie walutowym masz kwotę, która wystarczy do zrealizowania transakcji
- Nie skorzystasz z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych