Dodatkowe zabezpieczenia wynikają z przepisów PSD2 (ang. Payment Services Directive 2) i SCA (ang. Strong Customer Authentication), czyli tzw. silnego uwierzytelnienia
Urządzenie zaufane
- Możesz dodać maks. 10 urządzeń zaufanych
- Ze względów bezpieczeństwa co 90 dni poprosimy Cię o zalogowanie z narzędziem autoryzacji
- Możemy ponownie poprosić Cię o dodanie urządzenia do zaufanych, jeśli: korzystasz z przeglądarki w trybie incognito, masz ustawione automatyczne czyszczenie plików cookies po zamknięciu przeglądarki, samodzielnie wyczyścisz pliki cookies lub pliki cookies zostaną wyczyszczone podczas aktualizacji przeglądarki, nie wyrazisz zgody na wykorzystywanie plików cookies, zmienisz przeglądarkę na urządzeniu, z którego korzystasz
Jak logować się z dwuetapowym logowaniem?
Dwuetapowe logowanie do iPKO to potwierdzenie logowania w aplikacji IKO. Ze względów bezpieczeństwa co 90 dni poprosimy Cię o zalogowanie z narzędziem autoryzacji.- Jak włączyć? W ustawieniach w serwisie iPKO lub aplikacji IKO
- Jak się logować? Wpisz login i hasło i dodatkowo potwierdź logowanie w aplikacji IKO
Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu iPKO i aplikacji IKO
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.