Apple Pay

  • Płać w sklepie lub internecie swoim ulubionym urządzeniem Apple - płatności zostaną pobrane z Twojej karty do konta lub karty kredytowej
  • Możesz dodać jedną kartę do wszystkich swoich urządzeń
  • Dane karty są bezpieczne – nie są udostępniane ani przechowywane w Twoim urządzeniu
  • Aby potwierdzić płatność, wystarczy wybrać Apple Pay. Możesz ją autoryzować przy użyciu Face ID lub Touch ID
Usługa Apple Pay działa w połączeniu z wybranymi kartami Visa i Mastercard wydanymi dla klientów indywidualnych, firm i przedsiębiorstw oraz klientów rynku korporacyjnego PKO Banku Polskiego.

Jak dodać kartę do Apple Pay?

  • 1
    Przejdź do Moje produkty → Karty
  • 2
    Wybierz kartę, którą chcesz dodać do Apple Wallet
  • 3
    Zaakceptuj warunki i podaj kod aktywacyjny z SMS-a

Pytania i odpowiedzi

  • Możesz dodać karty Visa i Mastercard wydane dla:

  • Transakcja Apple Pay pojawi się z w historii transakcji podobnie jak zwykła płatność fizyczną kartą, która dodana jest do urządzenia.

  • Tak – ponieważ transakcje Apple Pay zatwierdzane są za pomocą Face ID lub Touch ID. Osoba, której odcisk palca lub skan twarzy nie są dodane do urządzenia, nie zrealizuje transakcji.

  • Dla płatności Apple Pay korzystasz z limitów karty, którą podpinasz do swoich urządzeń. Możesz je sprawdzić i zmienić w aplikacji mobilnej IKO oraz serwisie internetowym iPKO.

  • Apple Pay działa:

    • z iPhonem 6 i nowszymi modelami w sklepach, aplikacjach i na stronach internetowych w Safari
    • z zegarkiem Apple Watch w sklepach i aplikacjach – wymagany jest iPhone 6 lub nowszy
    • z iPadem Pro, iPadem (5. generacji), iPadem Air 2 i iPadem mini 3 oraz nowszymi modelami w aplikacjach i na stronach internetowych w Safari
    • z komputerami Mac (z 2012 r. lub nowszymi) w Safari, gdy dodatkowo używany jest iPhone lub Apple Watch obsługujący Apple Pay

     Lista urządzeń jest zgodna z informacjami na apple.com

     

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.