Podepnij kartę wielowalutową do konta w ramach Bankowości Osobistej PKO Banku Polskiego
Otwórz konto walutowe i podepnij je do swojej karty płatniczej, a możesz zyskać:
• brak przewalutowania - płacąc kartą1 na wakacjach czy w internecie np. 10 EUR, z konta walutowego w EUR pobierzemy dokładnie taką samą kwotę,
• 0 zł za prowadzenie konta walutowego (EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HRK, HUF), który został wskazany jako podpięty do karty debetowej z funkcją wielowalutową.
Swoje konto walutowe (EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HRK, HUF) zasilisz w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego z bezpłatnym dostępem przez serwis iPKO i aplikację mobilną IKO.
Więcej o pakiecie walutowym
Zaloguj się do iPKO → Karty i wybierz swoją kartę wielowalutową oraz opcje: Szczegóły i zarządzanie kartą > zmień wizerunek.
Wybierz nowy wizerunek swojej karty z galerii.
Po otrzymaniu karty pocztą, nadaj PIN w iPKO lub IKO, a następnie aktywuj kartę. Możesz ją aktywować tylko do płatności w internecie. Pełna aktywacja następuję w trakcie transakcji z użyciem PIN.
1. Zaloguj się do IKO → Mój Bank → Karty. W szczegółach kliknij w menu kontekstowe (znaczek z 3 kropkami) i opcję Zmień wizerunek karty.
2. Wybierz nowy wizerunek swojej karty z galerii.
3. Potwierdź zmianę wizerunku swoim numerem PIN do aplikacji.
PKO Bank Polski pobiera prowizje i opłaty za operacje realizowane kartą, wydaną do posiadanego konta, zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji PKO Banku Polskiego:
Opłaty związane z obsługą Karty wielowalutowej (Karta PKO Ekspres do konta: Konto Aurum; Konto Platinium II)
Opłaty związane z obsługą Karty wielowalutowej (Karta PKO Ekspres do konta: ZŁOTE KONTO; Rachunek PLATINIUM)
1 Za wypłaty gotówki w walutach obcych operatorzy bankomatów mogą pobierać opłaty. Dodatkowo, w przypadku wypłat gotówki w walutach obcych, rozliczonych na rachunku prowadzonym w złotych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, pobrana zostanie prowizja za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają „Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA."
2 Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
a. Transakcja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HRK, HUF,
b. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji transakcji,
c. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania transakcji,
d. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.
Aplikacja mobilna IKO i serwis internetowy iPKO to usługa bankowości elektronicznej PKO Bank Polskiego.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank. Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce prywatności