Umowa podpisywana online

  • W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej bez konieczności dosyłania dodatkowych dokumentów, otrzymasz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o możliwości podpisania umowy w serwisie iPKO i aplikacji IKO
  • Umowa będzie dostępna po zalogowaniu do serwisu iPKO w sekcji „Oferty i wnioski”, w zakładce „Umowy i potwierdzenia” oraz w aplikacji IKO w sekcji „Moje wnioski i umowy”, w zakładce „Umowy”. Zapoznaj się z jej treścią i podpisz ją kodem z narzędzia autoryzacyjnego lub PINem do aplikacji IKO.
  • Po zawarciu umowy będziesz mieć do niej stały dostęp w serwisie iPKO i aplikacji IKO

Umowa podpisywana za pośrednictwem kuriera

  • W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, umowę do podpisu przewiezie do Ciebie kurier. Przed jego wizytą, zapoznaj się z treścią dokumentu, dostępnego po zalogowaniu do serwisu internetowego iPKO, w zakładce ‘Oferta dla Ciebie’ > ‘Umowy’ oraz przygotuj dokument tożsamości w celu identyfikacji Twojej osoby oraz ewentualne wymagane przez Bank dokumenty.
  • Podpisana przez Ciebie umowa wraz z dokumentami będzie sprawdzona i podpisana elektronicznie przez Bank. Będziesz mieć do niej stały dostęp w zakładce „Umowy” w serwisie internetowym iPKO.

Umowa podpisywana w oddziale

  •  W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, otrzymasz od nas e-mail lub SMS z zaproszeniem do wizyty we wskazanym przez Ciebie oddziale lub w dowolnej placówce PKO Banku Polskiego, w którym przedstawisz ewentualne wymagane dodatkowe dokumenty i podpiszesz umowę.
  • Podpisana przez Ciebie umowa wraz z dokumentami będzie sprawdzona i podpisana elektronicznie przez Bank. Będziesz mieć do niej stały dostęp w zakładce „Umowy” w serwisie internetowym iPKO.
Drukuj