W jakiej sytuacji mogę liczyć na samochód zastępczy?
Czy w przypadku, gdy nie można uruchomić samochodu (rozładowany akumulator), będę mógł liczyć na pomoc Car Assistance?
Gdzie może być holowany mój samochód po wypadku?
Gdzie znajdę numer konta do opłacenia składki?
Kiedy mam zapłacić za polisę?
Gdzie i jak mogę zgłosić szkodę?
Gdzie mogę uzyskać zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia?
Jakie kroki należy podjąć po sprzedaży samochodu w związku z zawartą umową ubezpieczenia OC? Kiedy dostanę zwrot składki po sprzedaży auta?
Czy muszę podawać swoje dane osobowe, takie jak PESEL, by wyliczyć składkę?
Jeśli zawarłem umowy ubezpieczenia dla dwóch pojazdów, to czy w przypadku szkody na jednym z nich stracę zniżki obowiązujące dla obu umów?
Co trzeba zrobić, aby umowa ubezpieczenia nie została odnowiona?
Kupiłem samochód ubezpieczony za pośrednictwem PKO Banku Polskiego. Gdzie mam się zgłosić, aby kontynuować lub wypowiedzieć polisę?
Jak mogę dokonać aktualizacji danych na polisie?
Jeżeli nie używam samochodu to czy muszę mieć ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych?
Jakie konsekwencje grożą za brak ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych?
Kiedy należy posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych?
Kupiłem/łam auto bez ważnego ubezpieczenia OC – co należy zrobić?
Zbywca pojazdu nie przekazał mi ubezpieczenia OC, co mogę zrobić?
Ile czasu mam na wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC po zakupie pojazdu?
Czy umowa OC posiadaczy pojazdów mechanicznych może wznowić się automatycznie na kolejny okres ochrony?
Zawarłem/am ubezpieczenie OC w PKO Banku Polskim, natomiast poprzedni ubezpieczyciel wznowił polisę OC. Co zrobić?
Jak odstąpić od umowy ubezpieczenia komunikacyjnego?
Czy umowę może zawrzeć osoba niebędąca klientem PKO Banku Polskiego?
Drukuj