Bezpieczny Ekran

  • Skorzystasz z ekspertyzy, transportu i naprawy lub wymiany Twojego ekranu w ramach rocznego limitu 800 zł
  • Uszkodzenie zgłosisz wygodnie online lub przez telefon
  • Naprawa ekranu w 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki przez serwis
Umowę o świadczenie usługi Bezpieczny Ekran z Digital Care sp. z o.o. zawierasz za pośrednictwem PKO Finat sp. z o.o.

Co zyskujesz z usługą Bezpieczny Ekran?

Grafika w kafelku Roczny limit o wartości 800 zł

Roczny limit o wartości 800 zł

Skorzystasz z ekspertyzy, transportu i naprawy lub wymiany Twojego ekranu

Grafika w kafelku Utrzymanie gwarancji producenta

Utrzymanie gwarancji producenta

Naprawa z użyciem oryginalnych części w przypadku gwarancji producenta

Grafika w kafelku Minimum formalności

Minimum formalności

Nie musisz podawać przyczyny uszkodzenia telefonu

Grafika w kafelku Łatwe zgłoszenie szkody

Łatwe zgłoszenie szkody

Szkodę zgłosisz online lub przez telefon

Grafika w kafelku Wygodna wysyłka

Wygodna wysyłka

Uszkodzony smartfon nadasz kurierem lub paczkomatem

Grafika w kafelku Szybki serwis

Szybki serwis

Naprawa ekranu w 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki przez serwis

Jak zacząć korzystać?

  • 1
    Kup usługę w iPKO lub IKO

    Wybierz Oferta → Usługi i zakupy

    Otrzymasz kod do aktywacji usługi
    Kupuję

  • 2
    Pobierz aplikację Bezpieczny Ekran

    Aplikacja poprosi Cię o sprawdzenie stanu ekranu

  • 3
    Uzupełnij dane i wprowadź kod

    Gotowe – usługa jest już aktywna na Twoim telefonie

Ile zapłacę?

  • Opłata miesięczna
    12 zł

Pytania i odpowiedzi

  • Klienci PKO Banku Polskiego z dostępem do serwisu iPKO lub aplikacji IKO.
  • Bezpieczny Ekran to darmowa aplikacja, która sprawdza stan wyświetlacza w Twoim smartfonie. Możesz skorzystać z usługi, jeśli wyświetlacz Twojego telefonu nie jest uszkodzony.
  • Po zakupie musisz zweryfikować stan wyświetlacza swojego smartfonu, aby potwierdzić, że nie jest on uszkodzony – inaczej nie aktywujesz usługi.

  • Wynik weryfikacji może być negatywny, gdy:

    • pęcherzyki powietrza dostały się pod folię ochronną – wyrównaj ją lub zdejmij
    • wyświetlacz jest zabrudzony – wyczyść go
    • w lustrze odbijają się refleksy światła – zmień położenie lub ustawienie telefonu
    • podczas weryfikacji dotykasz palcami wyświetlacza – zmień sposób trzymania smartfonu

    Jeśli nie pomogła żadna wskazówka – zadzwoń na infolinię Digital Care +48 22 852 38 38 (opłata zgodna z taryfą operatora).

  • Uszkodzenie zgłosisz online na www.bezpiecznyekran.pl lub na infolinii Digital Care +48 22 852 38 38 (opłata zgodna z taryfą operatora).

    • Przez kuriera – odbierze paczkę z uszkodzonym smartfonem, a po naprawie dostarczy Ci ją z powrotem
    • Przez paczkomat – możesz też nadać i odebrać paczkę w dogodnym czasie
  • Z usługi możesz zrezygnować w dowolnym momencie, a my wyłączymy ją na koniec okresu rozliczeniowego.

    Aby zrezygnować z Bezpiecznego Ekranu w serwisie iPKO przejdź do: Moje produkty → Usługi i zakupy → Wybierz produkt → Szczegóły i zarządzanie → Rezygnuj.

    Pamiętaj: jeśli zechcesz ponownie skorzystać z usługi Bezpieczny Ekran, zrobisz to dopiero po 6 miesiącach od rezygnacji. Oznacza to, że w razie uszkodzenia wyświetlacza, naprawą zajmiesz się we własnym zakresie i na własny koszt.