BANKOWOŚĆ OSOBISTA

Konto Aurum

  • Konto Bankowości Osobistej
  • Priorytetowa obsługa osobistego doradcy
  • Specjalna infolinia 
  • Otwórz konto z kodem ZWROT, płać kartą VISA, możesz zyskać do 500 zł

Co zyskujesz z Kontem Aurum?

Grafika w kafelku Płatności zbliżeniowe

Płatności zbliżeniowe

Płatności zbliżeniowe telefonem

Grafika w kafelku Powiadomienia

Powiadomienia

0 zł za powiadomienia SMS

Grafika w kafelku Wspólne konto

Wspólne konto

Nie musicie być ze sobą spokrewnieni, żeby mieć 2 karty i wspólnie korzystać z konta

Grafika w kafelku Karta bez przewalutowania

Karta bez przewalutowania

Korzystaj z bankomatów i płać bez przewalutowania1 w Polsce i za granicą, także przez internet

Grafika w kafelku 100 dni na testowanie

100 dni na testowanie

Sprawdź swoje konto na różne sposoby i zdecyduj, czy do Ciebie pasuje. Testuj konto przez 100 dni, a jeśli nie spełni Twoich oczekiwań – zwrócimy koszty za usługi, z których skorzystasz

Więcej w regulaminie promocji

Opłaty

Konto i karta

  • Prowadzenie konta, gdy wpływy w ostatnim miesiącu wynoszą min. 9 000 zł lub średnie miesięczne saldo aktywów na produktach to min. 150 000 zł
    0/40 zł
  • Obsługa karty
    0 zł

Przelewy

  • Przelewy BLIK na numer telefonu
    0 zł
  • Przelewy standardowe w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO
    0 zł
  • Przelewy standardowe w oddziale lub przez infolinię
    0 zł

Wpłaty i wypłaty

  • Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego
    0 zł
  • Wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce
    0 zł
  • Wypłaty kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego w Polsce
    0 zł
  • Wypłaty kartą z bankomatów za granicą1
    0 zł
  • Wypłaty i wpłaty w placówce banku
    0 zł
Grafika do linku Sprawdź

Sposób liczenia średniego salda aktywów oraz wykaz aktywów uwzględnianych do wyliczenia średniego salda dla Posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych Konto Aurum oraz Konto Platinium II

Sprawdź

Dowiedz się więcej o promocji

    1. Do 15 września 2024 r. otwórz konto online lub w naszej placówce. Podaj kod promocji: ZWROT
    2. Zapoznaj się z regulaminem promocji, zamów kartę do konta, wyraź zgodę na marketing elektroniczny
    3. Masz już konto? Świetnie! Od tej pory w każdym z kolejnych 10 miesięcy kalendarzowych przynajmniej 1 raz:

    • zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
    • zapłać bezgotówkowo kartą

    Za spełnienie warunków promocji zwrócimy Ci 5% wartości transakcji opłaconych kartą w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie). Możesz otrzymać łącznie do 500 zł.

    1. Nagrodę będziemy przekazywać co miesiąc na Twoje konto, jeśli w danym miesiącu spełnisz warunki promocji - w kolejnym otrzymasz nagrodę (najpóźniej do ostatniego dnia kalendarzowego)
    2. Nagrody będziemy przekazywać
      :
      • dla kont otwartych do 31.08.2024 r. – od października 2024r. do lipca 2025 r.
      • dla kont otwartych od 1.09.2024 r. do 15.09.2024 r. – od listopada 2024r. do sierpnia 2025 r.
    3. Nagrodę wydamy, jeśli do dnia wydania nagrody:

      • nie zamkniesz konta ani karty
      • nie odwołasz zgody na marketing elektroniczny
    1. Możesz skorzystać tylko jeden raz z promocji, niezależnie od liczby otwartych kont wraz z kartą
    2. Jeśli otwierasz konto jako konta wspólne (czyli gdy umowę podpisze dwóch współposiadaczy), możemy przyznać jedną nagrodę w promocji 
    3. Nagrodę otrzymasz tylko za te miesiące kalendarzowe, w których spełnisz warunki promocji
    4. Zwrot towaru lub anulowanie transakcji zmniejsza wartość transakcji bezgotówkowych kartą w danym miesiącu, od której naliczymy kwotę nagrody
    5. Do transakcji bezgotówkowych kartą nie wliczamy transakcji w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.
    6. W promocji nagrodzimy nie więcej niż 12 000 osób

Otwórz konto Aurum

Przez internet

  • 1

    Złóż wniosek online

    Złóż wniosek na stronie pkobp.pl lub w serwisie iPKO. Wybierz opcję Wizyta kuriera

  • 2

    Podpisz dokumenty

    Kurier dostarczy dokumenty do podpisu
    oraz kartę do konta w ciągu 2 dni
  • 3

    Korzystaj z konta

    Konto aktywujesz po potwierdzeniu tożsamości i wizycie kuriera. Po podpisaniu dokumentów dostajesz pełny dostęp do serwisu iPKO i aplikacji IKO

W oddziale

  • 1

    Przyjdź do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego

    Weź ze sobą dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport)

  • 2

    Podpisz umowę

    Dokumenty do podpisu przygotuje dla Ciebie doradca
  • 3

    Aktywuj usługi bankowości elektronicznej

    Korzystaj z serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Infolinia banku

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Wyjaśniamy oznaczenia

1 Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:

    1. Operacja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF.
    2. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji operacji.
    3. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania operacji.
    4. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.

Za wypłaty gotówki w walutach obcych operatorzy bankomatów mogą pobierać opłaty. Dodatkowo, w przypadku wypłat gotówki w walutach obcych, rozliczonych na rachunku prowadzonym w złotych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, pobrana zostanie prowizja za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają „Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA”.