Co zyskuje Twoja firma?
Szybki przepływ informacji
Wszystkie informacje o transakcjach masz w swoim serwisie online.
Mniej pomyłek
Transakcje zrobisz automatycznie, co minimalizuje ryzyko pomyłek.
Wyższa sprawność
Przelewy zlecisz bez logowania do systemu internetowego iPKO biznes.
Wybierz Twój wariant
Integracja z systemem „pudełkowym”
Dla firmy, która korzysta z gotowego systemu finansowego, księgowego lub ERP
Integracja z systemem „szytym na miarę”
Dla firmy, która korzysta ze stworzonego dla siebie systemu ERP lub z systemu, który nie jest połączony z naszym bankiem
Integracja przez aplikację banku
Dla firmy, która chce wysyłać przelewy przez wygenerowane w systemie ERP pliki – bez logowania do bankowości elektronicznej
Dostępne zintegrowane systemy ERP dla klientów korporacyjnych i przedsiębiorstw
Softlab ERP, Macrologic ERP (Asseco BS)
Wymagany zakup aplikacji wraz z dodatkiem BusinessBank od dostawcy systemu ERP.
Softlab ERP – od wersji 2025.01:
Macrologic ERP – od wersji 24.14 (Merit) i 12.51 (Xpertis):
- pobierzesz wyciągi bankowe (MT940) i historię transakcji
- wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS i przelewy podatkowe
- uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu:
- niekwalifikowanego wydanego przez nas (dotyczy tylko Softlab ERP)
- kwalifikowanego
Dodatkowo w wariancie Macrologic ERP sprawdzisz salda rachunków bankowych
Dostawcą rozwiązań Softlab ERP i Macrologic ERP jest Asseco Business Solutions S.A.
Comarch ERP – wersje XL, Optima, XT (Comarch)
Optima – od wersji 2024.3.1.*;
XL – od wersji 2024.1.*;
XT – rozwiązanie chmurowe, aktualizacja wersji realizowana przez dostawcę oprogramowania.
- Pobierzesz historię transakcji
- Sprawdzisz salda rachunków bankowych i aktualny status przelewu
- Wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe
Dodatkowo w wariancie XL
- Obsłużysz ewidencję płatności masowych
- Wykorzystasz autoryzację wielostopniową
- Uwierzytelnisz logowanie i zautoryzujesz zlecenia przy pomocy certyfikatu:
- niekwalifikowanego wydanego przez bank
- kwalifikowanego
Dostawcą rozwiązań XL, Optima i XT jest Comarch S.A.
enova365 (Soneta)
Usługa dostępna od wersji 2212.2.5
- Pobierzesz wyciągi bankowe (PDF, MT940) i historię transakcji
- Sprawdzisz salda rachunków bankowych i aktualny status przelewu
- Wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe
- Uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu:
- niekwalifikowanego wydanego przez bank
- kwalifikowanego
Dostawcą rozwiązania enova365 jest Soneta sp. z o. o.
MS Dynamics AX/365 – moduł BankFlow (XPLUS)
Wymagany zakup aplikacji BankFlow od dostawcy systemu ERP
- Pobierzesz wyciągi bankowe (PDF, MT940) i historię transakcji
- Wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe
- Sprawdzisz aktualny status przelewu
- Uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu niekwalifikowanego wydawanego przez bank
Dostawcą rozwiązania MS Dynamics AX/365 – moduł BankFlow jest XPLUS S.A.
Simple.ERP (Simple)
Usługa dostępna od wersji 6.30@a03.5
- Pobierzesz wyciągi bankowe (PDF, MT940, camt.053) i historię transakcji
- Sprawdzisz salda rachunków bankowych i aktualny status przelewu
- Wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe
- Uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu niekwalifikowanego wydawanego przez bank
Dostawcą rozwiązania Simple.ERP jest SIMPLE S.A.
Symfonia – moduł Nasz Bank (Map Solutions)
Wymagany zakup aplikacji Nasz Bank od dostawcy systemu ERP
- Pobierzesz wyciągi bankowe (MT940) i historię transakcji
- Wyślesz przelewy krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe
- Uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu niekwalifikowanego wydawanego przez bank
Dostawcą rozwiązania Symfonia – moduł Nasz Bank jest MAP Solutions sp. z o.o.
Pytania i odpowiedzi
Czym jest Integra ERP?
To zintegrowany serwis iPKO biznes z systemem finansowo-księgowym/ERP Twojej firmy.
Co może zyskać moja korporacja albo przedsiębiorstwo?
Z Integrą ERP zautomatyzujesz procesy transakcyjne i rozliczeniowe, w tym:
- zmniejszysz czas na wykonywanie transakcji,
- ograniczysz błędy,
- zyskasz szybszy dostęp do informacji finansowych firmy,
- łatwo zlecisz transakcję – bez logowania do iPKO biznes.
Jakie transakcje bankowe mogę zrobić z systemu ERP?
- Zlecisz transakcje.
- Sprawdzisz stan konta.
- Pobierzesz wyciągi i dokumenty z serwisu iPKO biznes.
- Pobierzesz historię transakcji.
Jakie warunki muszę spełnić, aby skorzystać z Integry ERP?
Sprawdź, czy:
- Twój program finansowo-księgowy znajduje się na liście zintegrowanych systemów ERP,
- Twoja wersja programu finansowo-księgowego może bezpośrednio połączyć się z bankiem – zweryfikuj to u dostawcy systemu ERP i zapytaj o koszty,
- system ERP, z którego korzystasz, ma możliwość uwierzytelnienia podpisem kwalifikowanym – zapytaj o to dostawcę systemu ERP.
Jakich narzędzi uwierzytelnienia mogę użyć?
- Karta z certyfikatem wydanym przez bank oraz czytnik*
- Podpis kwalifikowany – wydany przez certyfikowanego dostawcę usług *
*Sprawdź u swojego dostawcy systemu ERP, czy możesz użyć danego narzędzia.
Jak wygenerować certyfikat komunikacyjny?
- Automatycznie – bezpośrednio w serwisie iPKO biznes.
- Manualnie – poproś o wsparcie IT w swojej firmie, aby utworzyć plik CSR
Jak dodać nowego użytkownika Integry ERP?
Przejdź do Użytkownicy ERP i złóż wniosek.
Jak skonfigurować system ERP?
Aby to zrobić, skontaktuj się ze swoim dostawcą ERP.