Przejdź to głównej części strony

iPKO biznes Integra

Połącz systemy Twojej firmy z bankiem


Co zyskuje Twoja firma?

Szybki przepływ informacji

Wszystkie informacje o transakcjach masz w swoim serwisie online.

Mniej pomyłek

Transakcje zrobisz automatycznie, co minimalizuje ryzyko pomyłek.

Wyższa sprawność

Przelewy zlecisz bez logowania do systemu internetowego iPKO biznes.

Wybierz Twój wariant

Integracja z systemem „pudełkowym”

Dla firmy, która korzysta z gotowego systemu finansowego, księgowego lub ERP

Integracja z systemem „szytym na miarę”

Dla firmy, która korzysta ze stworzonego dla siebie systemu ERP lub z systemu, który nie jest połączony z naszym bankiem

Integracja przez aplikację banku

Dla firmy, która chce wysyłać przelewy przez wygenerowane w systemie ERP pliki – bez logowania do bankowości elektronicznej

Dostępne zintegrowane systemy ERP dla klientów korporacyjnych i przedsiębiorstw

  • Wymagany zakup aplikacji wraz z dodatkiem BusinessBank od dostawcy systemu ERP.

    Softlab ERPod wersji 2025.01:

    Macrologic ERP od wersji 24.14 (Merit) i 12.51 (Xpertis):

    • pobierzesz wyciągi bankowe (MT940) i historię transakcji
    • wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS i przelewy podatkowe
    • uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu:
      • niekwalifikowanego wydanego przez nas (dotyczy tylko Softlab ERP)
      • kwalifikowanego

    Dodatkowo w wariancie Macrologic ERP sprawdzisz salda rachunków bankowych

    Dostawcą rozwiązań Softlab ERP i Macrologic ERP jest Asseco Business Solutions S.A.

  • Optima – od wersji 2024.3.1.*;

    XL – od wersji 2024.1.*;

    XT – rozwiązanie chmurowe, aktualizacja wersji realizowana przez dostawcę oprogramowania.

    • Pobierzesz historię transakcji
    • Sprawdzisz salda rachunków bankowych i aktualny status przelewu
    • Wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe

    Dodatkowo w wariancie XL

    • Obsłużysz ewidencję płatności masowych
    • Wykorzystasz autoryzację wielostopniową
    • Uwierzytelnisz logowanie i zautoryzujesz zlecenia przy pomocy certyfikatu:
      • niekwalifikowanego wydanego przez bank
      • kwalifikowanego

    Dostawcą rozwiązań XL, Optima i XT jest Comarch S.A.

  • Usługa dostępna od wersji 2212.2.5

    • Pobierzesz wyciągi bankowe (PDF, MT940) i historię transakcji
    • Sprawdzisz salda rachunków bankowych i aktualny status przelewu
    • Wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe
    • Uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu:
      • niekwalifikowanego wydanego przez bank
      • kwalifikowanego

    Dostawcą rozwiązania enova365 jest Soneta sp. z o. o.

  • Wymagany zakup aplikacji BankFlow od dostawcy systemu ERP

    • Pobierzesz wyciągi bankowe (PDF, MT940) i historię transakcji
    • Wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe
    • Sprawdzisz aktualny status przelewu
    • Uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu niekwalifikowanego wydawanego przez bank

    Dostawcą rozwiązania MS Dynamics AX/365 – moduł BankFlow jest XPLUS S.A.

  • Usługa dostępna od wersji 6.30@a03.5

    • Pobierzesz wyciągi bankowe (PDF, MT940, camt.053) i historię transakcji
    • Sprawdzisz salda rachunków bankowych i aktualny status przelewu
    • Wyślesz przelewy zagraniczne i krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe
    • Uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu niekwalifikowanego wydawanego przez bank

    Dostawcą rozwiązania Simple.ERP jest SIMPLE S.A.

  • Wymagany zakup aplikacji Nasz Bank od dostawcy systemu ERP

    • Pobierzesz wyciągi bankowe (MT940) i historię transakcji
    • Wyślesz przelewy krajowe – w tym przelewy MPP/Split Payment, przelewy do ZUS, przelewy podatkowe
    • Uwierzytelnisz logowanie przy pomocy certyfikatu niekwalifikowanego wydawanego przez bank

    Dostawcą rozwiązania Symfonia – moduł Nasz Bank jest MAP Solutions sp. z o.o. 

Pytania i odpowiedzi

  • To zintegrowany serwis iPKO biznes z systemem finansowo-księgowym/ERP Twojej firmy.

  • Z Integrą ERP zautomatyzujesz procesy transakcyjne i rozliczeniowe, w tym:

    • zmniejszysz czas na wykonywanie transakcji,
    • ograniczysz błędy,
    • zyskasz szybszy dostęp do informacji finansowych firmy,
    • łatwo zlecisz transakcję – bez logowania do iPKO biznes.
    • Zlecisz transakcje.
    • Sprawdzisz stan konta.
    • Pobierzesz wyciągi i dokumenty z serwisu iPKO biznes.
    • Pobierzesz historię transakcji.
  • Sprawdź, czy:

    • Twój program finansowo-księgowy znajduje się na liście zintegrowanych systemów ERP,
    • Twoja wersja programu finansowo-księgowego może bezpośrednio połączyć się z bankiem – zweryfikuj to u dostawcy systemu ERP i zapytaj o koszty,
    • system ERP, z którego korzystasz, ma możliwość uwierzytelnienia podpisem kwalifikowanym – zapytaj o to dostawcę systemu ERP.
    • Karta z certyfikatem wydanym przez bank oraz czytnik*
    • Podpis kwalifikowany – wydany przez certyfikowanego dostawcę usług *

    *Sprawdź u swojego dostawcy systemu ERP, czy możesz użyć danego narzędzia.

    • Automatycznie – bezpośrednio w serwisie iPKO biznes.
    • Manualnie – poproś o wsparcie IT w swojej firmie, aby utworzyć plik CSR
  • Przejdź do Użytkownicy ERP i złóż wniosek.

  • Aby to zrobić, skontaktuj się ze swoim dostawcą ERP.