W przypadku utraty lub zniszczenia karty należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
- telefonicznie pod numer podany na karcie lub w materiałach informacyjnych dotyczących karty lub
- osobiście w dowolnym oddziale PKO BP.
Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia utraty lub zniszczenia karty jest podanie przez osobę przyjmującą zgłoszenie imienia i nazwiska, daty oraz godziny przyjęcia zgłoszenia osobie zgłaszającej utratę lub zniszczenie karty.
telefoniczne zgłoszenie utraty karty powinno być potwierdzone przez Posiadacza rachunku pisemnie w oddziale PKO BP prowadzącym rachunek, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia utraty karty i powinno zawierać:
- imię i nazwisko Użytkownika karty,
- numer karty i datę jej ważności (o ile to możliwe),
- numer rachunku, do któego została wydana karta,
- datę, godzinę i miejsce telefonicznego zgłoszenia utraty karty,
- imię i nazwisko osoby, która przyjęła zgłoszenie (o ile to możliwe),
- okoliczności utraty karty.
Użytkownik karty powinien niezwłocznie powiadomić Bank o zaistniałej sytuacji.