Dowiedz się, jakie bankowe sprawy klienci korporacyjni oraz samorządy mogą zrealizować przez internet.
1. Ustalasz z opiekunem klienta warunki umowy przez telefon lub mailowo.
2. Twój opiekun klienta wysyła Ci mailowo umowę podpisaną elektronicznym podpisem kwalifikowanym.
3. Podpisujesz umowę elektronicznym podpisem kwalifikowanym i odsyłasz e-mailem.
4. Bank realizuje umowę.
Dokumenty dotyczące umów rachunków, kredytów, kart korporacyjnych, produktów gotówkowych i rozliczeniowych, produktów finansowania handlu, w tym m.in.: umów, aneksów, wypowiedzeń, pełnomocnictw, Kart Wzorów Podpisów, zmiany danych adresowych, indywidualnych warunków naliczania i pobierania opłat i prowizji.
Elektronicznego podpisu kwalifikowanego nie można wykorzystać w przypadku ustanawiania niektórych zabezpieczeń, m.in.:
Honorujemy podpisy kwalifikowane od wszystkich dostawców kwalifikowanych, którzy działają na rynku.
Jeśli posiadasz rachunek osobisty (prywatny) w PKO Banku Polskim – zachęcamy Cię do zamówienia mSzafir (elektroniczny podpis kwalifikowany instalowany na telefonie komórkowym), bez konieczności wychodzenia z domu, czy przesyłki kurierskiej, weryfikując swoją tożsamość poprzez logowanie do IKO/Inteligo. Więcej szczegółów
Pamiętaj, że do zawierania umów w imieniu firmy możesz potrzebować podpisów kwalifikowanych także innych osób wymaganych do reprezentowania firmy w relacjach z bankiem.
Karty debetowe dla właścicieli/pracowników firm są dostępne w trzech walutach: PLN, EUR, USD.
Aby aktywować dostęp do platformy iPKO dealer trzeba wybrać kafel Transakcje → iPKO dealer, a następnie należy postępować zgodnie z we wskazówkami na ekranie.
Wymiana walut odbywa się na rachunkach walutowych firmy. Jeśli firma nie posiada rachunku w określonej walucie należy utworzyć nowy rachunek pomocniczy (kafel Nowy → Wniosek → Otwarcie Rachunku).
Otwierać i zamykać rachunki pomocnicze mogą użytkownicy iPKO biznes, którym Administrator (przedstawiciel firmy – Klienta Banku lub przedstawiciel Banku) nada odpowiednie uprawnienia.
W tym celu należy wybrać kafel Nowy → Wniosek → Otwarcie Rachunku lub Nowy → Wniosek → Zamknięcie Rachunku, a następnie postępować zgodnie z wytycznymi na ekranie.
Aby dodać nowego użytkownika w iPKO biznes do Kontekstu (profilu firmy) należy wybrać kafel Nowy → Wniosek → Dodanie użytkownika.
Aby użytkownik mógł rozpocząć pracę niezwłocznie, nie czekając na token sprzętowy, we wniosku należy wybrać opcję token mobilny działający w aplikacji mobilnej iPKO biznes.
W iPKO biznes możesz składać dyspozycje dotyczące zarządzania gotówką w firmie, takie jak dodanie osób i nowych podmiotów realizujących wpłaty/wypłaty, a także dyspozycje dotyczące wpłat lub transportu gotówki.
Aby dodać dyspozycję, należy wybrać Nowy → Wniosek → Pozostałe wnioski online i wybrać podkategorię Gotówka.
W iPKO biznes możesz potwierdzać dyspozycje kodem z tokena mobilnego. Jeżeli do tej pory używałeś tokena sprzętowego, możesz zmienić rodzaj tokena na mobilny.
Aby zmienić token na mobilny należy wybrać Nowy → Wniosek → Pozostałe wnioski online i wybrać podkategorię iPKO biznes.
W iPKO biznes można załączyć podpisaną dyspozycję:
Ponadto, w uzgodnieniu z doradcą, można załączać dokument, który wcześniej otrzymasz od niego pocztą elektroniczną.
Aby dodać podpisany dokument należy wybrać Nowy → Wniosek → Pozostałe wnioski online i wybrać podkategorię Kredyty.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie