Przejdź to głównej części strony

Rzecznik Klienta w PKO Banku Polskim jest dla Ciebie

Moim głównym zadaniem jest pośredniczenie i wspieranie Państwa w kontaktach z bankiem oraz rozwiązywanie sytuacji, które mogą powstać w trakcie korzystania z produktów lub usług banku.

Zależy mi na kształtowaniu procesów bankowych i postaw pracowników tak, aby były jeszcze bliższe Państwa oczekiwaniom.

 

Małgorzata Kostrzewa
Rzecznik Klienta PKO Banku Polskiego S.A.

Jak zgłosić odwołanie do Rzecznika Klienta?

Dodatkowo, jeśli złożysz odwołanie, możesz umówić się na spotkanie z Rzecznikiem Klienta w siedzibie w Warszawie przy ul. Chmielna 89, tel. +48 22 521 89 23 (nr czynny w dni robocze w godz. 09:00-16:00).

Dodatkowe informacje

    • Numer Twojej reklamacji – która była już rozpatrywana przez bank, a otrzymana odpowiedź jest niesatysfakcjonująca
    • Odwołanie od decyzji banku, wskazanie nieuwzględnionych okoliczności sprawy i oczekiwanego od banku rozwiązania
    • Twoje dane (imię, nazwisko i PESEL albo nazwę i REGON lub NIP) oraz ewentualnie numer konta

    • Do 30 dni kalendarzowych - jeśli odwołanie spełnia wyżej wymienione wymogi
    • Jeśli nie będzie możliwości rozpatrzenia sprawy w podanym terminie, powiadomimy Cię o nowym przewidywanym terminie odpowiedzi
    • Na piśmie, ale jeżeli nam to zgłosisz, wyślemy odpowiedź e-mailem
    • Wysyłamy odpowiedzi na dane adresowe, które są podane w naszym banku