System Comarch ERP Optima zintegrowany z iPKO biznes

08.03.2024
Każda firma, która korzysta z serwisu transakcyjnego iPKO biznes oraz z systemu Comarch ERP Optima może teraz znacznie uprościć czynności finansowo-księgowe.

Teraz klienci korporacyjni mogą zlecać przelewy bezpośrednio w systemie Comarch ERP Optima bez logowania do iPKO biznes. Każda firma, która korzysta z serwisu transakcyjnego iPKO biznes oraz z systemu Comarch ERP Optima może teraz znacznie uprościć czynności finansowo-księgowe.

Integracja Comarch ERP Optima w wersji chmurowej możliwa jest od 8 marca, a w wersji desktop od 14 marca.

Co daje integracja Comarch ERP Optima z bankiem

Wybrane operacje wykonywane dotychczas w serwisie bankowym teraz mogą być zlecane bezpośrednio z systemu ERP – bez logowania się do banku. Wśród najpopularniejszych operacji znajdują się m.in. zlecanie przelewów, pobieranie historii transakcji. Taka automatyzacja ułatwia pracę działów finansowo-księgowych.

Główne korzyści dla firmy:

  • Zmniejsza czas potrzebny na wykonanie operacji.
  • Ogranicza błędy.
  • Daje szybki dostęp do informacji o finansach firmy.

Czy to jest bezpieczne?

Wymiana komunikatów między bankiem oraz systemem ERP jest szyfrowana i odbywa się poprzez rozwiązanie webservices. Stosowana technologia jest sprawdzona, bezpieczna i funkcjonuje od wielu lat.

Jak aktywować usługę?

  • wypełnić Wniosek o aktywację usługi iPKO biznes Integra ERP w iPKO biznes
  • samodzielnie skonfigurować uprawnienia do usługi Integra – realizuje użytkownik w roli administratora iPKO biznes

Ile kosztuje integracja?

Koszt korzystania z usługi iPKO biznes Integra ERP w PKO Banku Polskim wynosi 100 zł brutto miesięcznie. Jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 500 zł brutto. Zależnie od wybranej formy autoryzacji (podpis kwalifikowany lub karta kodów jednorazowych z cyfrowym certyfikatem klucza publicznego wraz z czytnikiem) możliwe jest naliczenie opłaty za wydanie narzędzi w kwocie 300 zł brutto per sztuka. 

Pamiętaj, że koszt ten nie obejmuje wynagrodzenia dla Twojego Partnera Comarch.

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu z obsługą klienta firmowego telefonicznie lub przez formularz