Porównanie kluczowych elementów serwisu iPKONET oraz iPKO.  

(Kliknij obrazek, aby powiększyć)

 

iPKO

iPKONET

adres WWW serwisu

https://www.ipko.pl

https://www.ipkonet.pl

logowanie

   

strona po zalogowaniu

 

Od 26 lutego 2016 roku nie ma możliwości korzystania ze strony www.ipkonet.pl. Logowanie będzie możliwe tylko ze strony https://www.ipko.pl lub www.pkobp.pl (po wybraniu „Zaloguj się”, a następnie „iPKO”). Twoje dane do logowania (numer klienta/login i hasło) nie zmienią się.

Jeżeli Twój dostęp do iPKO nie został jeszcze aktywowany, aktywuj go w dowolnym oddziale PKO Banku Polskiego lub z pomocą konsultanta: 801 307 307 lub +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora). Przed rozpoczęciem aktywacji przygotuj dane wykorzystywane wcześniej do logowania do serwisu iPKONET: ID użytkownika  (10-cyfrowy login) oraz kartę kodów jednorazowych lub token.

formularz przelewu

 

 

historia rachunku

 

 

przelew do odbiorcy

 

 

serwis mobilny

 

 

płatności internetowe

   

Przelew zagraniczny

 

 

Pamiętaj również:

  1. Jeśli posiadasz dwa rachunki z dostępem do iPKO (dotychczasowy oraz przeniesiony w wyniku połącznia banków) możesz je obsługiwać w ramach tego samego logowania. Wystarczy, że złożysz odpowiednią dyspozycję, dzięki której obsługa rachunków i innych produktów PKO Banku Polskiego zostanie udostępniona pod wybranym numerem klienta i hasłem. W przypadku braku złożenia takiej dyspozycji – utrzymywane będą dwa osobne dostępy do produktów, do których logowanie będzie następowało przy użyciu innych danych.
  2. Listę przelewów oczekujących znajdziesz:
    - dla wszystkich rachunków, jakie posiadasz - na pierwszej stronie po zalogowaniu do serwisu iPKO w sekcji „Operacje niezrealizowane na wszystkich rachunkach” i wybraniu „Najbliższe oczekujące” (widoczne w dolnej części strony).
    - dla wybranego rachunku - po wejściu w zakładkę „Rachunki”, wyborze rachunku, a następnie w sekcji „Operacje na rachunku” i wybraniu „Oczekujące” .
  3. Filtrowanie historii rachunku jest możliwe po konkretnym odbiorcy/kontrahencie dla operacji zaksięgowanych od dnia fuzji operacyjnej. Możesz filtrować historię rachunków pod kątem odbiorcy/nadawcy, konkretnego numeru rachunku nadawcy, rodzaju operacji oraz kwoty. Wystarczy, że na historii operacji ustawisz odpowiednie daty, a następnie wybierzesz „opcje zaawansowane”. Filtrowanie po konkretnym odbiorcy/kontrahencie nie jest możliwe dla operacji wykonanych przed 17.04.2015.
  4. Użycie danych przelewu już wykonanego jest możliwe dla operacji zaksięgowanych od dnia fuzji operacyjnej. Wystarczy, że na historii rachunku odnajdziesz przelew z danymi odbiorcy, których chcesz użyć do nowego przelewu. Najedź kursorem na przelew i wybierz opcję „Wykonaj ponownie”.
  5. Pobranie potwierdzenia przelewu w serwisie iPKO: odszukaj przelew, którego potwierdzenie chcesz pobrać. Najedź kursorem na przelew i wybierz opcję „Pobierz”.
  6. Realizacja paczki przelewów; by utworzyć paczkę przelewów, którą później zaakceptujesz jednym kodem, wybierz kafelek „Transakcje”, następnie wybierz „Paczki przelewów” i „Nowa paczka”. Paczki przelewów mogą zlecać wyłącznie Klienci, którzy do autoryzacji dyspozycji w iPKO używają kodów SMS lub tokenu. Funkcjonalność paczek przelewów polega na realizacji wielu (maksymalnie 20) przelewów jednocześnie.

 

 

Zachęcamy do zapoznania się z nowym serwisem już dziś i obejrzenia filmów instruktażowych:

Drukuj