Wszystkie
LIDER 2022
PKO Bank Polski zajął trzecie miejsce w konkursie Lider 2022, w kategorii bankowość. Został nagrodzony za otwarcie placówki w Metaverse.
RANKING BANKÓW
PKO Bank Polski zajął 3. miejsce w XXVIII edycji „Rankingu banków w Polsce”, w kategorii lider popularności wśród klientów. Redakcja Miesięcznika Finansowego „BANK” przyznała tę nagrodę na podstawie analizy wartości należności od klientów i zobowiązań wobec nich oraz dynamiki zmian tych parametrów.
POLISH CONTACT CENTER AWARDS 2023
PKO Bank Polski został dwukrotnie wyróżniony w konkursie Polish Contact Center Award 2023. W kategorii najlepsze doskonalenie organizacji wyróżniono Program Twój Potencjał w Pionie Transformacji Usług, nakierowany na wspieranie rozwoju pracowników i budowanie wewnętrznych ścieżek kariery. W kategorii obsługa klienta w języku ukraińskim, jury doceniło Annę Karpliuk z lubelskiego Contact Center banku za wysokie standardy komunikacji.
MOCARZE HIPERAUTOMATYZACJI 2023
PKO Bank Polski w 2. edycji konkursu Mocarze Hiperautomatyzacji otrzymał nagrodę specjalną Jury HiperMocarz Automatyzacji. Bank został doceniony za zastosowanie technologii Robotic Process Automation przy realizacji programu rządowych wakacji kredytowych.
LISTKI CSR POLITYKI
W dwunastej edycji rankingu Listki CSR Polityki PKO Bank Polski został odznaczony Białym Listkiem. Wyróżnienie przyznano na podstawie oceny działalność banku w aspekcie środowiskowym (E), społecznym (S) i ładu korporacyjnego (G).