Przelewy - najczęściej zadawane pytania

  • Kiedy obsługujemy przelewy wychodzące z PKO Banku Polskiego do innych banków?

    • I sesja ELIXIR – godzina 8:00
    • II sesja ELIXIR – godzina 11:45
    • III sesja ELIXIR – godzina 14:30

    Jeśli zlecisz realizację polecenia przelewu na rachunek prowadzony w innym banku po godzinie 14:30 i nie wskażesz przyszłej daty realizacji, Twój rachunek zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.

  • Sesje przychodzące dla kont w PKO Banku Polskim

    Pamiętaj! Jeśli zlecisz przelew na konto w innym banku po godzinie 14:30 i nie wskażesz przyszłej daty realizacji, Twój rachunek zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a my zrealizujemy transakcję w kolejnym dniu roboczym.  

    Kiedy, w przybliżeniu, obsługujemy przelewy przychodzące do PKO Banku Polskiego z innych banków?

    • I sesja ELIXIR – godzina 11:30
    • II sesja ELIXIR – godzina 15:10
    • III sesja ELIXIR – godzina 17:30

    Sesje ELIXIR odbywają się wyłącznie w dni robocze. Cały czas działają też przelewy natychmiastowe (dodatkowe opłaty zgodnie z Tabelą opłat i prowizji).

    • Jeśli robisz przelew na numer konta odbiorcy – wybierz przelew natychmiastowy, a pieniądze trafią na konto odbiorcy w kilka sekund
    • Jeśli robisz przelew na numer telefonu odbiorcy – wyślij przelew na telefon z aplikacji IKO. Pamiętaj, że odbiorca też musi mieć aplikację bankową, która obsługuje przelewy na telefon