Przejdź to głównej części strony

Pierwsze logowanie do konta

Korzystaj ze swojego konta w PKO Banku Polskim na ulubionych urządzeniach - zaloguj się pierwszy raz przez komputer, laptop lub aplikację IKO na telefonie! Aby zalogować się pierwszy raz, przygotuj:

  • login – numer klienta lub przyjazny login
  • hasło – SMS lub z koperty

Hasło SMS otrzymasz automatycznie po wpisaniu loginu na ipko.pl lub przy aktywacji aplikacji mobilnej IKO (hasło jest ważne przez 5 minut).

Hasło z koperty dostaniesz od doradcy w naszym oddziale.

Jak zalogować się po raz pierwszy do banku w aplikacji IKO?

1.

Wejdź do swojego sklepu z aplikacjami
Pobierz aplikację IKO na swój telefon. Następnie uruchom ją i wybierz Zaczynamy.

2.

Jesteś już naszym klientem?
Jeśli masz już login lub numer klienta – wybierz Jestem klientem banku. Chcesz otworzyć konto lub korzystać z aplikacji IKO bez konta? Kliknij: Nie jestem klientem banku.

3.

Jesteś klientem banku
Wybierz Aktywuj aplikację samodzielnie. Jeśli jesteś w oddziale i chcesz skorzystać z pomocy doradcy – wybierz Aktywuj aplikację w oddziale.

4.

Wybierz Rozpocznij
Wpisz swój numer klienta lub przyjazny login. Następnie nadaj hasło do bankowości internetowej lub wpisz hasło, które zostało ustalone podczas logowania do serwisu iPKO.
Dalej kliknij: Nadaj kod PIN. Wpisz wybrany kod PIN (4 cyfry), a następnie go powtórz.

5.

Wybierz Aktywuj aplikację
Potwierdź swój numer telefonu – naciśnij Wyślij SMS. Na końcu wpisz kod aktywacyjny z wiadomości głosowej. Wtedy aktywujemy Twoją aplikację. Jeśli nie mamy Twojego numeru telefonu w naszej bazie, aktywujemy aplikację dopiero, gdy nasz konsultant zweryfikuje Twoją tożsamość i potwierdzisz, że chcesz aktywować aplikację.

Jak zalogować się po raz pierwszy do banku w serwisie iPKO?

1.

Wejdź na stronę ipko.pl
Wpisz swój login i wpisz hasło tymczasowe

2.

Zmień hasło tymczasowe na własne
Hasło powinno składać się z 8-16 znaków:
  • Musi zawierać litery i cyfry oraz może zawierać znaki specjalne `!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>?.
  • Nie może zawierać polskich liter (np. „ł”, „ś”) i nie może być takie samo jak login
  • Uwaga! System rozróżnia małe i wielkie litery, oznacza to, że hasło „xyz123” nie jest tym samym hasłem, co „XYZ123”

3.

Wybierz i zatwierdź swój obrazek bezpieczeństwa
Teraz Twoje iPKO jest aktywne.
Teraz urządzenie, z którego się logujesz do serwisu iPKO dodaj do zaufanych, jeśli tego nie robisz, za każdym razem będziemy Cię prosić o potwierdzenie logowania za pomocą Twojego narzędzia autoryzacji.