Przejdź to głównej części strony

Karta do PKO Konta Dziecka

  • Wygodna karta debetowa dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.
  • Twoje dziecko nie musi już nosić gotówki!
  • Kartą można płacić w sklepach, w tym zbliżeniowo oraz w internecie i wypłacać pieniądze w bankomatach

Co daje Karta do PKO Konta Dziecka?

Płatności zbliżeniowe i internetowe

Zbliżeniowo dziecko może płacić do 30 zł bez PIN-u

Bezpłatne wypłaty

Dziecko wypłaci pieniądze we wszystkich bankomatach i innych punktach za darmo

Wygoda

Dziecko nie nosi przy sobie gotówki i korzysta z karty w ramach limitów transakcji

Galeria wizerunków

W naszej galerii kart dziecko na pewno znajdzie coś dla siebie – mamy nawet wizerunki Ekstraklasy

Co daje karta do PKO Konta Dziecka rodzicom?

Kontrola wydatków

Możesz w każdej chwili sprawdzić historię płatności oraz ile dziecko ma pieniędzy na koncie do karty

Zarządzanie online kartą dziecka

Przez swój serwis iPKO i aplikację IKO m.in. aktywujesz kartę dziecka, nadasz jej PIN oraz zmieniasz dzienne limity transakcji

Jak zamówić dziecku kartę do PKO Konta Dziecka?

Zaloguj się do aplikacji IKO albo serwisu iPKO

  • 1

    Zaloguj się do aplikacji IKO albo serwisu iPKO

    Zaloguj się do swojej aplikacji IKO albo serwisu iPKO i przejdź kolejno: Oferta → Karty → Dla dzieci → Wniosek o kartę

  • 2

    Wypełnij i zatwierdź wniosek

    Uzupełnij i zatwierdź wniosek – wyślemy kartę pocztą

  • 3

    Aktywuj kartę

    Nadaj karcie PIN i aktywuj ją w swojej aplikacji IKO lub serwisie iPKO

Jak może wyglądać Twoja karta?

Góry

Rafa

Tukan

Galeria Oficjalnych Kart Ekstraklasy

Oficjalne Karty Ekstraklasy

Cracovia

Jagiellonia Białystok

Pytania i odpowiedzi

  • Kartę dla swojego dziecka możesz zamówić, gdy dziecko ma PKO Konta Dziecka. Możesz to zrobić w aplikacji IKO, serwisie iPKO lub w naszym oddziale

  • PIN, który ustali dziecko możesz nadać dla jego karty w swojej aplikacji IKO albo serwisie iPKO.

  • Wystarczy, że dziecko zrobi zakupy - włoży kartę do terminala i wpisze PIN. Może też skorzystać z bankomatu, żeby sprawdzić stan konta. Pomóż mu w tym za pierwszym razem

  • Transakcje są rozliczane z konta, do którego jest wydana karta, czyli konta Twojego dziecka – PKO Konta Dziecka.

  • Jeżeli dziecko zgubiło kartę, zastrzeżesz ją:

    • online w aplikacji IKO lub serwisie iPKO
    • na całodobowej infolinii pod nr 800 302 302, jeśli dzwonisz z kraju lub pod nr +48 81 535 60 60, jeśli dzwonisz z zagranicy
  • Na karcie jest data jej ważności. Możesz ją sprawdzić też w swojej aplikacji IKO i serwisie iPKO. Wznawiamy ją automatycznie i wysyłamy na adres korespondencyjny dziecka.

    Jeśli w międzyczasie Twoje dziecko skończy 13 lat i jego PKO Konto Dziecka przekształci się w PKO Konto Młodych w dalszym ciągu będzie mogło używać swojej dotychczasowej karty – nie trzeba zamawiać nowej karty.

  • Co to jest chargeback i kiedy możesz z niego skorzystać?

    Dzięki chargeback, czyli procedurze obciążenia zwrotnego,  masz szansę odzyskać pieniądze z transakcji zrealizowanej kartą. Aby uruchomić procedurę chargeback złóż u nas reklamację, w imieniu dziecka. Chargeback prowadzimy w oparciu o regulacje Visa. Przykładowe sytuacje, w których możemy wystąpić o zwrot w Twoim imieniu: 

    • sklep internetowy nie dostarczył zamówionego towaru
    • wycieczka, lot, koncert opłacone kartą, zostały odwołane
    • sklep obciążył podwójnie za ten sam zakup
    • bankomat innego banku nie wydał dziecku gotówki, a wypłata obciążyła jego konto

    Co zrobić w celu złożenia reklamacji?

    • Najpierw spróbuj rozwiązać problem z dostawcą usługi – historia korespondencji z dostawcą przyda Ci się do złożenia u nas reklamacji
    • Przy składaniu reklamacji podaj: datę transakcji, jej kwotę i walutę, nazwę dostawcy usługi, numer karty i opis sytuacji
    • Możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje lub dokumenty

    Kiedy rozpoczynamy procedurę chargeback?

    Po złożeniu przez Ciebie reklamacji, zgłosimy Twoją sprawę do dostawcy usługi za pośrednictwem Visa i spróbujemy odzyskać pieniądze – odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak to będzie możliwe i poinformujemy Cię o wynikach procedury chargeback.  Nie wszystkie transakcje kartą mogą być objęte procedurą chargeback, ale nie oznacza to automatycznego odrzucenia reklamacji – każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie. Pamiętaj, złóż reklamację niezwłocznie, mamy ograniczony czas na wystąpienie z procedurą chargeback.

Za co pobieramy prowizje i oplaty?

Karta do Konta Dziecka

Karta PKO Junior do konta

Wyjaśniamy oznaczenia:

1 Możliwość wyboru karty z jednym z 30 wizerunków z naszej galerii, w tym klubów piłkarskiej Ekstraklasy. Opłata za wydanie karty to 15 zł. Wybór wizerunku następuje w trakcie zakupu karty.