Karta z wizerunkiem bankowości prywatnej dostępna wyłącznie u Państwa Doradcy
Więcej o karcie wielowalutowej
- Funkcja wielowalutowa karty debetowej działa przy
- płatności/płatności zbliżeniowych przy użyciu terminala
- płatności w internecie- płatności mobilnych: telefonem z aplikacją mobilną IKO lub Apple Pay, zbliżeniowych zegarkiem Garmin, zegarkiem Swatch lub opaską lub smartwatchem z funkcją płatności Xiaomi Pay
- Kartę obsługujesz przez serwis iPKO i aplikację mobilną IKO (usługa bankowości elektronicznej)
- Kontroluj wydatki na karcie wielowalutowej na bieżąco za pomocą:
- powiadomienia SMS / e-mail
- powiadomienia push w aplikacji IK - Odkładaj drobne kwoty podczas zakupów dzięki autooszczędzaniu
- Gotówkę wypłacasz kartą:
- z bankomatów
- w czasie zakupów (do 500 zł dla kart Mastercard oraz do 300 zł dla kart Visa) z kas sklepów i stacji benzynowych dzięki usłudze CASH BACK
- Pieniądze wpłacisz przy użyciu karty we wpłatomatach
- Sprawdź jakie operacje możesz wykonać kartą debetową z funkcją wielowalutową w bankomatach PKO Banku Polskiego:
- doładowanie telefonu
- sprawdzanie salda, w tym wydruk salda lub wydruk 5 ostatnich transakcji płatniczych rozliczonych, z rachunku do którego wydana jest karta
- zmiana PIN do karty
- Limity karty zmienisz w serwisie internetowym iPKO, aplikacji mobilnej IKO, oddziale banku - więcej o limitach na karcie debetowej
- PIN do karty wielowalutowej nadasz/zmienisz w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO
1. Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
a. Operacja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HRK, HUF.
b. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji operacji,
c. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania operacji.
d. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.
Pokaż pliki do pobrania
Ukryj pliki do pobrania
- Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA - od 15.12.2018 r.
- Szczegółowe warunki świadczenia usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej oraz składania oświadczeń w PKO Banku Polskim SA - od 15.12.2018 r.