Miejsce pracy: Siedlce
Jednostka: Oddział 1
Nr ref.: BID/003/12/2016
Rodzaj umowy: na zastępstwo
Termin zgłoszeń: 15 grudnia 2016

Główne zadania:

  • obsługa sekretarska i recepcyjna gości
  • realizacja czynności związanych z zapewnieniem wsparcia innym stanowiskom funkcjonującym w oddziale
  • ewidencja, kompletowanie, rozdział i wysyłka dokumentów i korespondencji
  • koordynacja współpracy oddziału z podmiotami pośredniczącymi, w tym przyjmowanie dokumentacji przekazywanej do oddziału przez te podmioty
  • rejestracja reklamacji, skarg i wniosków klientów
  • koordynowanie działań związanych z kontrolą wewnętrzną i zewnętrzną, przechowywanie dokumentacji dotyczącej kontroli
  • prowadzenie i aktualizacja kopii pełnomocnictw
  • monitorowanie jakości infrastruktury oddziału i realizacja działań w celu zapewnienia wyposażenia oddziału w niezbędne materiały biurowe i urządzenia

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego lub średniego
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenta
  • komunikatywności
  • umiejętności organizacji i planowania pracy
  • samodzielności
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.