Miejsce pracy: Siedlce
Jednostka: Oddział 1 w Siedlcach
Komórka:
Nr ref.: BID/266/10/2013
Termin zgłoszeń: 08 listopada 2013

Główne zadania:

  • Wsparcie Dyrektora Oddziału w kierowaniu oddziałem.
  • Nadzór nad realizację planów sprzedaży, w tym sprzedaży produktów Grupy Kapitałowej Banku oraz aktywizacja sprzedaży.
  • Zapewnienie realizacji zadań przez nadzorowane komórki.
  • Zapewnienie sprawnej obsługi klientów na sali bankowej, w tym rozwiązywanie występujących utrudnień w tym zakresie.
  • Zapewnienie obsługi klientów zgodnie z przyjętymi w banku standardami.
  • Identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań przez nadzorowane komórki oraz podejmowanie działań zaradczych.
  • Mobilizowanie do efektywnego działania podległych pracowników oraz dokonywanie oceny pracy.
  • Udział w rozwoju i współpracę z podmiotami pośredniczącymi w zakresie związanym ze sprzedażą produktów i obsługą klientów.
  • Realizację czynności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku.
  • Zapewnienie funkcjonowania kontroli wewnętrznej funkcjonalnej.

 Oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 3-letni staż pracy w bankowości oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz sprzedażą produktów bankowych.
  • Znajomość oferty bankowej oraz oferty Grupy Kapitałowej Banku.
  • Biegła znajomość procedur i kompetencji na poszczególnych szczeblach zarządzania.
  • Świadomości biznesowej i znajomości standardów jakości obsługi klienta.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.