Miejsce pracy: Kętrzyn
Jednostka: Oddział 1 w Kętrzynie
Komórka:
Nr ref.: BID-297
Termin zgłoszeń: 16 września 2013

Główne zadania:

  • Realizację czynności związanych z zapewnieniem wsparcia innym stanowiskom funkcjonującym w oddziale.
  • Ewidencję, kompletowanie, rozdział i wysyłkę dokumentów i korespondencji.
  • Rejestrację reklamacji, skarg i wniosków klientów.
  • Koordynację działań związanych z kontrolą wewnętrzną i zewnętrzną, przechowywanie dokumentacji dotyczącej kontroli.
  • Prowadzenie i aktualizację zbioru decyzji dyrektora oraz kopii pełnomocnictw.
  • Obsługę sekretarską i recepcyjną gości.
  • Monitorowanie jakości infrastruktury oddziału i realizację działań w celu zapewnienia wyposażenia oddziału w niezbędne materiały biurowe i urządzenia.
  • Zapewnienie aktualizacji oraz właściwej ekspozycji materiałów informacyjnych i promocyjnych w oddziale.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oddziału oraz pośredniczenie w przekazywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej i socjalnej pracowników oddziału do właściwej specjalistycznej jednostki organizacyjnej.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenta.
  • Komunikatywności i umiejętności organizacji pracy.
  • Umiejętności planowania pracy na samodzielnym stanowisku.
  • Znajomości obsługi pakietu MS Office.

 

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.