Miejsce pracy: Toruń
Jednostka: Oddział 2 w Toruniu
Komórka: Zespół Obsługi Klienta
Nr ref.: BYD-352
Termin zgłoszeń: 13 września 2013

Główne zadania:

  • Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
  • Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
  • Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling).
  • Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego.
  • Doświadczenia zawodowego w sprzedaży i obsłudze klienta.
  • Znajomości technik sprzedaży.
  • Komunikatywności, zaangażowania w pracę, radzenia sobie z presją na wynik
  • Prawa jazdy kat. B

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.