Miejsce pracy: Warszawa
Jednostka: Departament Sprzedaży Detalicznej
Komórka: Biuro Klienta Podstawowego
Nr ref.: CEN/140/11/2013
Termin zgłoszeń: 13 grudnia 2013

Główne zadania:

  • przygotowanie koncepcji rozwoju oraz realizacji planu sprzedaży w zakresie klienta segmentu detalicznego - mass market,
  • koordynowanie, aktywne wspieranie oraz monitorowanie realizacji działań sprzedażowych realizowanych przez sieć Banku, w zakresie realizacji planu sprzedaży oraz operacyjnej obsługi produktów dedykowanych klientom bankowości detalicznej,
  • tworzenie i wdrażanie rozwiązań mających na celu aktywizację sieci sprzedaży, podnoszenie efektywności działania oraz jakości obsługi,
  • aktywną współpracę z innymi departamentami Banku w zakresie m.in. tworzenia nowych produktów, działań promocyjnych i konkursów, jak również kontroli ryzyka i bezpieczeństwa,
  • nadzór oraz stałą poprawę efektywności, skuteczności oraz poziomu merytorycznego sieci sprzedaży,
  • współpracę z podmiotami Grupy Kapitałowej Banku w zakresie sprzedaży ich produktów w sieci Banku dla klientów bankowości detalicznej,
  • wspieranie podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki:  zarządzanie i organizacja, bankowość, finanse,
  • popartego sukcesami doświadczenia w zakresie tworzenia strategii sprzedaży, w tym planowania i wsparcia realizacji działań sprzedażowych w rozbudowanych i rozproszonych sieciach sprzedaży w sektorze usług finansowych.
  • doświadczenia w zakresie opracowywania i wdrażania modeli obsługi biznesowej klientów,
  • znajomości rynku usług finansowych oraz oferty produktów dedykowanych klientom bankowości detalicznej,
  • umiejętności opracowywania i monitorowania realizacji planów sprzedażowych oraz wdrażania inicjatyw sprzedażowych,
  • umiejętności projektowania oraz wdrażania działań wspierających sprzedaż produktów,
  • praktycznej umiejętności współpracy z siecią sprzedaży oraz kierowania podległym zespołem,
  • biegłej znajomości pakietu MS Office,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności planowania i organizacji pracy, rozwiniętych zdolności interpersonalnych, wysokiej kultury osobistej, odporności na stres, dyspozycyjności.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.