Miejsce pracy: Warszawa
Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Komórka: Biuro w Warszawie
Nr ref.: CEN/207/07/2016
Rodzaj umowy: umowa na zastępstwo
Termin zgłoszeń: 28 lipca 2016

Główne zadania:

  • obsługa klientów korporacyjnych m.in. udzielanie informacji o rachunkach i produktach klienta, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji
  • diagnozowanie potrzeb klientów dotyczących produktów bankowych, przedsprzedaż produktów bankowych
  • zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi m.in. przygotowywanie dokumentów na życzenie klienta
  • ciągłe doskonalenie wiedzy dotyczącej produktów Banku oraz przestrzeganie procedur

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów; preferowany kierunek: bankowość, ekonomia lub finanse
  • doświadczenia w pracy z klientem, sprzedaży produktów bankowych, rozliczeń krajowych i zagranicznych
  • mile widziana znajomość standardów obsługi klienta
  • umiejętności pracy w zespole
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • dobrej znajomość pakietu MS Office
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie oraz swobodne korzystanie z dokumentów
  • odporności na stres, wysokiej kultury osobistej, odpowiedzialności, sumienności, rzetelności, dobrej organizacji pracy

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.