Miejsce pracy:Warszawa
Jednostka:Departament Sprzedaży Detalicznej
Komórka:Biuro Bankowości Osobistej
Nr ref.:CEN/264/04/2014
Termin zgłoszeń:08 maja 2014

Główne zadania:

  • koordynowanie, aktywne wspieranie działań sprzedażowych w sieci sprzedaży w zakresie produktów dedykowanych klientom zamożnym,
  • dokonywanie analizy aktywności sprzedażowej pracowników w sieci sprzedaży oraz  identyfikację, promowanie i rozpowszechnianie najlepszych praktyk sprzedażowych,
  • analizę wyników/wskaźników oraz identyfikację mocnych i słabych stron/obszarów w celu zapewnienia realizacji celów sprzedażowych oraz poprawy efektywności,
  • nadzór nad wdrożeniem narzędzi zarządzania sprzedażą,
  • podejmowanie i wdrażanie inicjatyw sprzedażowych,
  • opracowywanie i wdrażanie modelu obsługi biznesowej klientów.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: bankowość, finanse, ekonomia),
  • minimum 3 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • ugruntowanej wiedzy produktowej z obszaru bankowości dla klientów zamożnych oraz znajomości technik sprzedaży,
  • umiejętności analizy dokumentów oraz sporządzania analiz,
  • umiejętności identyfikacji mocnych i słabych stron dotyczących procesu sprzedaży,
  • znajomości procedur i produktów bankowych,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • samodzielności, kreatywności, orientacji na realizację zadań, terminowości, otwartości, umiejętności pracy zespołowej,
  • prawa jazdy kategorii B,
  • wysokiej dyspozycyjności związanej z częstymi podróżami służbowymi.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.