Miejsce pracy:Limanowa
Jednostka:Oddział 1 w Limanowej
Komórka:
Nr ref.:KRD/181/02/2014
Termin zgłoszeń:10 marca 2014

Główne zadania:

  • Realizację czynności związanych z zapewnieniem wsparcia innym stanowiskom funkcjonującym w oddziale.
  • Ewidencję, kompletowanie, rozdział i wysyłkę dokumentów oraz korespondencji.
  • Koordynację współpracy oddziału z podmiotami pośredniczącymi, w tym przyjmowanie dokumentacji przekazywanej do oddziału przez te podmioty.
  • Rejestrację reklamacji, skarg i wniosków klientów.
  • Koordynację działań związanych z kontrolą wewnętrzną i zewnętrzną, przechowywanie dokumentacji dotyczącej kontroli.
  • Prowadzenie i aktualizację zbioru decyzji dyrektora oraz kopii pełnomocnictw.
  • Obsługę sekretarską i recepcyjną gości.
  • Monitorowanie jakości infrastruktury oddziału i realizację działań w celu zapewnienia wyposażenia oddziału w niezbędne materiały biurowe i urządzenia.
  • Zapewnienie aktualizacji oraz właściwej ekspozycji materiałów informacyjnych i promocyjnych w oddziale.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oddziału oraz pośredniczenie w przekazywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej i socjalnej pracowników oddziału do właściwej specjalistycznej jednostki organizacyjnej.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenta.
  • Umiejętności planowania i organizowania pracy na samodzielnym stanowisku, umiejętności pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywności, nastawienia na dobrą współpracę z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
  • Dobrej praktycznej znajomości pakietu MS Office.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.