Lokal agencyjny powinien spełniać następujące kryteria:

  • optymalna powierzchnia lokalu to 30 m2,
  • możliwość wydzielenia zaplecza doradczego w lokalu,
  • możliwość posadowienia min. 2 stanowisk obsługi,
  • samodzielne łącze telefoniczne i internetowe,
  • witryny,
  • możliwość umieszczenia oznakowania zewnętrznego,
  • dogodne położenie lokalu w budynku - preferowanym jest położenie na parterze, bezpośrednio od strony ulicy o dużym natężeniu ruchu pieszego,
  • dostępność lokalu dla Klientów, w tym dla osób niepełnosprawnych,
  • dostępność miejsc parkingowych w bezpośrednim otoczeniu budynku ze wskazaniem na bezpłatne miejsca parkingowe,
  • aranżacja lokalu (wyposażenie i kolorystyka) musza być zgodne ze standardem określonym przez Bank.

Lokalizacja Agencji powinna uwzględniać następujące kryteria:

  • położenie w ramach miejscowości - centrum, miejsca prestiżowe, centra handlowe, miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszego,
  • położenie w sąsiedztwie innych placówek handlowych, usługowych, urzędów zlokalizowanych w budynku,
  • odległości 1 km od najbliższego oddziału Banku PKO lub innej agencji,
  • dostępność komunikacyjna Agencji - bliskość przystanków komunikacji miejskiej, ważnych tras i miejskich węzłów komunikacyjnych, dogodne połączenia komunikacyjne,
  • widoczność dla klienta,
  • istniejącą sieć placówek własnych Banku,
  • otoczenie konkurencyjne.
Drukuj