Bankowość elektroniczna – co to jest?

 

Nasza bankowość elektroniczna to:
• serwis internetowy iPKO, z którego skorzystasz na komputerze, laptopie czy tablecie,
aplikacja mobilna IKO, której możesz używać na swoim telefonie.
Korzystaj z dwóch sposobów lub wybierz jeden – wygodniejszy dla Ciebie.

Zarówno w serwisie internetowym iPKO, jak i aplikacji mobilnej IKO, nie wychodząc z domu m.in.:
•  sprawdzisz swój stan konta,
•  opłacisz rachunki,
•  zapłacisz za zakupy w internecie.

Bankowość elektroniczna

 

Bankowość elektroniczna – jak zacząć korzystać?

 

Bankowość elektroniczna

Pierwsze kroki w serwisie internetowym iPKO

Bankowość elektroniczna

Pierwsze kroki w aplikacji mobilnej IKO

 

Serwis iPKO - sprawdź, jak korzystać

 


Jak zrobić przelew w iPKO?

Jak zrobić przelew w iPKO?

Jak sprawdzić historię konta w serwisie iPKO?

Jak sprawdzić historię konta w serwisie iPKO?


Jak dodać nowego odbiorcę przelewu
w serwisie iPKO?

Jak dodać nowego odbiorcę przelewu w serwisie iPKO?

Jak aktywować kartę do konta i zmienić limity w serwisie iPKO?

Jak aktywować kartę do konta i zmienić limity w serwisie iPKO?

 

Jak wskazać pełnomocnika do konta?

 

Potrzebujesz wsparcia bliskich w zarządzaniu Twoimi finansami przez internet? Wskaż zaufaną Ci osobę jako pełnomocnika Twojego konta, żeby mogła na bieżąco kontrolować stan Twojego konta, zlecać opłaty za rachunki i in. w:

• Twoim serwisie internetowym iPKO,
• Twojej aplikacji mobilnej IKO,
• serwisie telefonicznym.

Sprawdź, jak w 3 prostych krokach wskazać pełnomocnika

Sprawdź, jak w 3 prostych krokach wskazać pełnomocnika

Płatności – jak płacić w internecie, jak zapłacić w sklepie stacjonarnym?

Przelew – jak zrobić?

Bezpieczne zakupy – o czym pamiętać?

Urząd, e-recepty i sprawy bankowe bez wychodzenia z domu?

ZUS, Urząd Skarbowy i inne formalności bez stania w kolejkach

Wynagrodzenie wprost na Twoje konto

Najczęściej zadawane pytania

Jak dodać nowego odbiorcę w serwisie iPKO?

Jak przejść do swoich Odbiorców w serwisie iPKO?

Jak zrobić doładowanie w serwisie iPKO?

Jak pobrać wyciąg z konta?

Jak wylogować się z serwisu iPKO?

Jak przejść do PKO Junior?

Jak zmienić limity na swojej karcie?

Jak długo trwa sesja po zalogowaniu do iPKO?

Dlaczego pasek z menu w serwisie iPKO zmienia położenie – raz widzę go u góry, raz u dołu?

Dlaczego po wejściu do iPKO widzę komunikat o nieaktualnej przeglądarce?

 

Bezpieczeństwo – na co trzeba uważać?

 

Bankowość elektroniczna jest bezpieczna – serwisy bankowości internetowej są szyfrowane, zabezpieczone certyfikatami bezpieczeństwa. Jeśli uważnie korzystasz z sieci, Twoje dane są bezpieczne. Sprawdzaj, czy strona, na którą wchodzisz, też została zabezpieczona certyfikatem, czyli czy przy pasku adresowym przeglądarki widzisz symbol zamkniętej kłódki.

Pamiętaj o przestępcach w sieci. Nie klikaj w podejrzane linki. Uważaj na SMS-y, maile, w których oszust podszywający się pod bank lub Twoich bliskich, może prosić Cię o podanie kodu BLIK czy zrobienie szybkiego przelewu. Przed każdą próbą wysłania pieniędzy zastanów się i poradź bliskich.
Koniecznie odwiedź naszą stronę dotyczącą bezpieczeństwa w sieci
Podstawowe zasady bezpieczeństwa w sieci

Koronawirus stał się kolejną okazją dla naciągaczy. Jak pokazują badania specjalistów z firmy Baracuda, między 1 a 23 marca pojawiło się ponad 9 000 spersonalizowanych i ukierunkowanych ataków wykorzystujących temat pandemii. Miesiąc wcześniej było ich 8 razy mniej. Uważaj na podejrzane wiadomości związane z COVID-19. Koronawirus okazją dla naciągaczy



Nasze
oddziały

Ze względu na zamknięte z powodu koronawirusa szkoły i przedszkola, wielu naszych pracowników musi zaopiekować się swoimi dziećmi. Dlatego część placówek może pracować w zmienionych godzinach pracy. 

Sprawdź aktualne godziny otwarcia oddziałów

Infolinia
800 302 302

Jeśli potrzebujesz porady lub pomocy, nasz konsultant jest do Twojej dyspozycji na infolinii od pon.-niedz. przez 24 godziny na dobę.