Dyspozycje i dokumenty,
które złożysz online

  • Załatw swoje sprawy bez wychodzenia z domu - w serwisie iPKO i aplikacji IKO
  • Dostaniesz od nas powiadomienie SMS lub e-mail, gdy zrealizujemy Twoje zlecenie
Pamiętaj – za realizację niektórych dyspozycji i przygotowanie zaświadczeń pobieramy opłaty zgodnie z Taryfą prowizji i opłat bankowych. Sprawdź, czy planowana przez Ciebie dyspozycja jest płatna

Jakie sprawy załatwisz w serwisie iPKO?

  • Wejdź w Moje produkty Pożyczki i kredyty → wybierz kredyt, pożyczkę lub limit, który Cię interesuje →przejdź do Dyspozycji i zaświadczeń. Następnie w zależności od rodzaju produktu złóż wniosek o:

    • wcześniejszą częściową spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
    • wcześniejszą całkowitą spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
    • wydłużenie okresu kredytowania
    • zawieszenie spłaty raty
    • zmianę dnia spłaty raty
    • zmianę konta do spłaty
    • uruchomienie kolejnej transzy (dotyczy kredytu hipotecznego)
  • Wejdź w Moje produkty Konta/Pożyczki i kredyty w zależności od kategorii wybierz konto/kredyt, pożyczkę lub limit Dyspozycje i zaświadczenia i zawnioskuj o wybrane zaświadczenie. Poinformujemy Cię, gdy zrealizujemy Twój wniosek. Następnie możesz pobrać przygotowane zaświadczenie ogólne lub zaświadczenie o:

    • posiadanym koncie
    • wysokości salda
    • depozytach
    • zamknięciu umowy kredytu odnawialnego
    • całkowitej spłacie kredytu
    • Twoich kredytach
    • Twoim zadłużeniu
    • wysokości spłaconych odsetek
  • Przejdź do Więcej Moje sprawy e-Dokumenty. W zależności od rodzaju produktu możesz do nas wysłać dokumenty takiej jak:

    • dostarczenie dokumentów do karty kredytowej/pożyczki/limitu odnawialnego:
    • zgoda współmałżonka
    • zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu dla umowy o pracę
    • zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu dla innych typów umów
    • zaświadczenie ZUS
    • dokument, który potwierdza przyznanie renty/emerytury
    • rozłożenie na raty transakcji kartą kredytową
    • odstąpienie od umowy karty kredytowej/limitu odnawialnego/
    • polisa ubezpieczeniowa nieruchomości/potwierdzenie opłacenia składki
    • anulowanie wniosku o zamkniecie konta
  • Przejdź do Więcej Moje sprawy Dyspozycje i zaświadczenia Nowa Dyspozycja, następnie wybierz, o jakie zaświadczenie chcesz zawnioskować:

    • zaświadczenie o bieżącym koncie
    • zaświadczenie o kontach depozytowych
    • zaświadczenie o wysokości stanu konta
    • zaświadczenie ogólne
    • zaświadczenie o zamknięciu kredytu odnawialnego
    • zaświadczenie o wypowiedzenie limitu odnawialnego
    • przeniesienie wynagrodzenia
    • przeniesienie konta lub płatności
    • rezygnacja z debetu na koncie
    • zamknięcie konta osobistego, oszczędnościowego i walutowego
    • wypłata pieniędzy na wypadek śmierci
    • wniosek o restrukturyzację
    • wniosek o przystąpienie do programu Dobrowolnej Sprzedaży Nieruchomości
    • wniosek o zastrzeżenie dokumentu tożsamości

Jakie sprawy załatwisz w aplikacji IKO?

  • Wejdź w Moje produkty   Konta lub Pożyczki i kredyty -> Zarządzaj i w zależności od rodzaju produktu złóż wniosek o:

    • wcześniejszą częściową spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
    • wcześniejszą całkowitą spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
    • zawieszenie spłaty raty pożyczki/kredytu hipotecznego
    • zmianę dnia spłaty raty pożyczki
    • zmianę konta do spłaty kredytu hipotecznego

    Po weryfikacji wniosku złożonego w aplikacji IKO, otrzymasz wiadomość SMS/e-mail z informacją, że możesz pobrać dokument w serwisie iPKO.

  • Przejdź do Więcej Dyspozycje i zaświadczenia Konta/Inne i zawnioskuj o:

    • przeniesienie wynagrodzenia
    • rezygnacja z debetu
    • zamknięcie konta
    • zastrzeżenie dokumentu tożsamości
    • odwołanie zastrzeżenia dokumentu tożsamości
dyspozycje
FILM INSTRUKTAŻOWY

Jak złożyć dyspozycję na wypadek śmierci w serwisie iPKO?

Inne dyspozycje

    • Wybierz osobę, która może korzystać z konta w Twoim imieniu – dowiedz się więcej
    • W serwisie iPKO przejdź do Moje produkty   Konto Dyspozycje i zaświadczenia → Rachunek bankowy – pełnomocnictwo, wypełnij dane i potwierdź dyspozycję

    • Jeśli zgłosisz utratę dokumentów, które masz podane w naszym banku, przekażemy tę informację do ogólnopolskiej bazy dokumentów zastrzeżonych Związku Banków Polskich
    • W serwisie iPKO wybierz WięcejMoje sprawy Dyspozycje i  zaświadczenia Nowa dyspozycja Dokumenty tożsamości
    • W aplikacji IKO wybierz Więcej  Dyspozycje i zaświadczenia Inne Zastrzeżenie dokumentu tożsamości
    • Jeżeli znajdziesz dokument w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia, możesz odwołać dyspozycję:

      • w aplikacji IKO: Więcej  Dyspozycje i zaświadczenia Inne Odwołanie zastrzeżenia dokumentu tożsamości
      • w serwisie iPKO: Twoje dane → Profil i dane → Odwołaj zastrzeżenie
    • Zapytaj o zajęcie egzekucyjne lub złóż wniosek o wypłatę pieniędzy
    • W serwisie iPKO przejdź do Moje produkty Konto → Dyspozycje i zaświadczenia → Zapytanie o zajęcie egzekucyjne/Wypłata środków zwolnionych spod egzekucji

    Dowiedz się więcej o postępowaniu egzekucyjnym
    • Dyspozycję możesz złożyć też podczas spotkania online z doradcą. Umów się przez formularz, który znajdziesz na naszej stronie.

    Formularz jest dostępny online 24/7 (poza przerwami technicznymi). Wideorozmowy prowadzimy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.

    • Jeśli chcesz zamknąć swoje konto, możesz to zrobić w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO
    • W serwisie iPKO wybierz: Moje sprawy  Dyspozycje i zaświadczenia  Nowa dyspozycja  Konta  Zamknięcie konta
    • W aplikacji IKO wejdź w: Moje produkty  Moje sprawy  Dyspozycje i zaświadczenia  Konta  Zamknięcie konta