Załatw sprawę bez wychodzenia z domu - w serwisie iPKO. To bardzo proste:
Złóż dyspozycję w serwisie iPKO
Pamiętaj! Za realizację części dyspozycji i przygotowanie zaświadczeń pobieramy opłaty zgodnie z Taryfą prowizji i opłat bankowych w PKO Banku Polskim. Sprawdź, czy planowana przez Ciebie dyspozycja jest płatna
W serwisie iPKO wybierz Moje produkty → Pożyczki i kredyty wskaż wybrany produkt kredytowy i przejdź do Dyspozycji i Zaświadczeń.
Możesz tu złożyć wnioski o:
Sprawdź informacje o zawieszeniu rat kredytu/pożyczki z powodu epidemii
W serwisie iPKO możesz też złożyć wniosek o restrukturyzację. Wybierz Moje sprawy → Dyspozycje/Zaświadczenia → Nowa Dyspozycja → Restrukturyzacja →Wniosek o restrukturyzację. Więcej
Możesz też złożyć wniosek o zmianę dnia spłaty raty pożyczki gotówkowej przez aplikację IKO: w dolnym menu wybierz Więcej → Moje sprawy →Dyspozycje/Zaświadczenia → Kredyty.
W serwisie iPKO, wybierz Moje produkty → Pożyczki i kredyty wskaż wybrany produkt kredytowy i przejdź do Dyspozycji i Zaświadczeń.
Możesz tu pobrać następujące zaświadczenia online:
W serwisie iPKO przejdź do Moje sprawy → e-Dokumenty.
Dokumenty, które możesz wysłać do nas przez serwis iPKO jako załącznik PDF, bez konieczności wizyty w oddziale:
Pamiętaj, aby dokumenty były czytelne i dotyczyły wybranego rodzaju sprawy.
W serwisie iPKO wybierz Moje produkty → Pożyczki i kredyty wskaż wybrany produkt kredytowy i przejdź do Dyspozycji i Zaświadczeń.
Dostępne wnioski, które możesz złożyć online:
Sprawdź informacje o zawieszeniu rat kredytu/pożyczki z powodu epidemii
W serwisie iPKO możesz też złożyć wniosek o restrukturyzację. Wybierz Moje sprawy → Dyspozycje/Zaświadczenia → Nowa Dyspozycja → Restrukturyzacja →Wniosek o restrukturyzację. Więcej
Możesz też złożyć wniosek o zawieszenie spłaty raty kredytu hipotecznego przez aplikację IKO: w dolnym menu wybierz Więcej → Moje sprawy -> Dyspozycje i zaświadczenia -> Kredyty i złóż nową Dyspozycję.
W serwisie iPKO, wybierz Moje produkty → Pożyczki i kredyty wskaż wybrany produkt kredytowy i przejdź do Dyspozycji i Zaświadczeń.
Dostępne zaświadczenia online, o które możesz wnioskować:
W serwisie iPKO przejdź do Moje sprawy → e-Dokumenty.
Dokumenty, które możesz wysłać do nas przez serwis iPKO jako załącznik PDF, bez konieczności wizyty w oddziale.
Pamiętaj, aby dokumenty były czytelne i dotyczyły wybranego rodzaju dokumentu.
W serwisie IPKO wybierz: Moje produkty → Konto → Dyspozycje i Zaświadczenia → Nowa dyspozycja..
Dostępne zaświadczenia online, o które możesz wnioskować:
W serwisie iPKO wypełnij wniosek, a my wyślemy go pocztą tradycyjną do Pracodawcy oraz na Twój adres e-mail.
Więcej informacji o przeniesieniu konta
Możesz też złożyć dyspozycję przekazania środków z tytułu wynagrodzenia przez aplikację IKO: w dolnym menu wybierz Więcej → Moje sprawy -> Dyspozycje i zaświadczenia -> Konta i złóż nową Dyspozycję.
W serwisie iPKO wypełnij wniosek o przeniesienie rachunku lub usług płatniczych, a resztę formalności załatwimy za Ciebie
Więcej informacji o przeniesieniu konta
W serwisie iPKO wybierz Moje produkty → Konto → Dyspozycje i Zaświadczenia → Zamknięcie rachunku oszczędnościowego/walutowego.
W serwisie iPKO wybierz Moje produkty → Konto → Dyspozycje i Zaświadczenia → Nowa dyspozycja.
Możesz internetowo złożyć dyspozycję, komu wypłacimy po Twojej śmierci środki z kont, które masz w naszym banku. W serwisie iPKO wybierz: Moje produkty → Konto lub Oszczędności → Dyspozycje i Zaświadczenia → Nowa dyspozycja.
Zmiana lub odwołanie dyspozycji jest możliwa tylko w placówce.
Jeżeli chcesz ustanowić pełnomocnika do swojego konta, możesz to zrobić online - więcej informacji
W serwisie iPKO wybierz: Moje produkty → Konto → Dyspozycje i Zaświadczenia → Rachunek bankowy - Pełnomocnictwo, wypełnij potrzebne dane i zatwierdź dyspozycję.
Jeżeli dane dokumentów, których utratę zgłaszasz, były podane w Twoich danych w banku, przekażemy informację do ogólnopolskiej bazy dokumentów zastrzeżonych Związku Banków Polskich.
W serwisie iPKO wybierz Moje sprawy → Dyspozycje/zaświadczenia → Obsługa zastrzeżeń dokumentów tożsamości.
Jeżeli znajdziesz dokument w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia, możesz odwołać dyspozycję w IKO. Wybierz Więcej → Moje sprawy -> Dyspozycje i zaświadczenia -> Inne i złóż nową Dyspozycję.
W serwisie iPKO możesz zapytać o zajęcie egzekucyjne oraz złożyć wniosek o wypłatę środków.
Więcej informacji o postępowaniu egzekucyjnym
Wybierz w serwisie iPKO Moje produkty → Konto → Dyspozycje i Zaświadczenia → Zapytanie o zajęcie egzekucyjne / Wypłata środków zwolnionych spod egzekucji.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank. Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce prywatności