Jak złożyć dyspozycje lub wysłać dokumenty?
Jakie sprawy załatwisz w serwisie iPKO?
Wnioski
Wejdź w Moje produkty → Pożyczki i kredyty → wybierz kredyt, pożyczkę lub limit, który Cię interesuje →przejdź do Dyspozycji i zaświadczeń. Następnie w zależności od rodzaju produktu złóż wniosek o:
- wcześniejszą częściową spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
- wcześniejszą całkowitą spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
- wydłużenie okresu kredytowania
- zawieszenie spłaty raty
- zmianę dnia spłaty raty
- zmianę konta do spłaty
- uruchomienie kolejnej transzy (dotyczy kredytu hipotecznego)
Zaświadczenia
Wejdź w Moje produkty → Konta/Pożyczki i kredyty → w zależności od kategorii wybierz konto/kredyt, pożyczkę lub limit → Dyspozycje i zaświadczenia i zawnioskuj o wybrane zaświadczenie. Poinformujemy Cię, gdy zrealizujemy Twój wniosek. Następnie możesz pobrać przygotowane zaświadczenie ogólne lub zaświadczenie o:
- posiadanym koncie
- wysokości salda
- depozytach
- zamknięciu umowy kredytu odnawialnego
- całkowitej spłacie kredytu
- Twoich kredytach
- Twoim zadłużeniu
- wysokości spłaconych odsetek
e-Dokumenty
Przejdź do Więcej → Moje sprawy → e-Dokumenty. W zależności od rodzaju produktu możesz do nas wysłać dokumenty takiej jak:
- dostarczenie dokumentów do karty kredytowej/pożyczki/limitu odnawialnego:
- zgoda współmałżonka
- zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu dla umowy o pracę
- zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu dla innych typów umów
- zaświadczenie ZUS
- dokument, który potwierdza przyznanie renty/emerytury
- rozłożenie na raty transakcji kartą kredytową
- odstąpienie od umowy karty kredytowej/limitu odnawialnego/
- polisa ubezpieczeniowa nieruchomości/potwierdzenie opłacenia składki
- anulowanie wniosku o zamkniecie konta
Inne sprawy
Przejdź do Więcej → Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Nowa Dyspozycja, następnie wybierz, o jakie zaświadczenie chcesz zawnioskować:
- zaświadczenie o bieżącym koncie
- zaświadczenie o kontach depozytowych
- zaświadczenie o wysokości stanu konta
- zaświadczenie ogólne
- zaświadczenie o zamknięciu kredytu odnawialnego
- zaświadczenie o wypowiedzenie limitu odnawialnego
- przeniesienie wynagrodzenia
- przeniesienie konta lub płatności
- rezygnacja z debetu na koncie
- zamknięcie konta osobistego, oszczędnościowego i walutowego
- wypłata pieniędzy na wypadek śmierci
- wniosek o restrukturyzację
- wniosek o przystąpienie do programu Dobrowolnej Sprzedaży Nieruchomości
- wniosek o zastrzeżenie dokumentu tożsamości
Jakie sprawy załatwisz w aplikacji IKO?
Wnioski
Wejdź w Moje produkty → Konta lub Pożyczki i kredyty -> Zarządzaj i w zależności od rodzaju produktu złóż wniosek o:
- wcześniejszą częściową spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
- wcześniejszą całkowitą spłatę pożyczki/kredytu hipotecznego
- zawieszenie spłaty raty pożyczki/kredytu hipotecznego
- zmianę dnia spłaty raty pożyczki
- zmianę konta do spłaty kredytu hipotecznego
Po weryfikacji wniosku złożonego w aplikacji IKO, otrzymasz wiadomość SMS/e-mail z informacją, że możesz pobrać dokument w serwisie iPKO.
Inne sprawy
Przejdź do Więcej → Dyspozycje i zaświadczenia → Konta/Inne i zawnioskuj o:
- przeniesienie wynagrodzenia
- rezygnacja z debetu
- zamknięcie konta
- zastrzeżenie dokumentu tożsamości
- odwołanie zastrzeżenia dokumentu tożsamości
Jak złożyć dyspozycję na wypadek śmierci w serwisie iPKO?
Inne dyspozycje
Pełnomocnictwa
- Wybierz osobę, która może korzystać z konta w Twoim imieniu – dowiedz się więcej
- W serwisie iPKO przejdź do Moje produkty → Konto → Dyspozycje i zaświadczenia → Rachunek bankowy – pełnomocnictwo, wypełnij dane i potwierdź dyspozycję
Zgłoszenie utraty dowodu osobistego lub paszportu
- Jeśli zgłosisz utratę dokumentów, które masz podane w naszym banku, przekażemy tę informację do ogólnopolskiej bazy dokumentów zastrzeżonych Związku Banków Polskich
- W serwisie iPKO wybierz Więcej → Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Nowa dyspozycja → Dokumenty tożsamości
- W aplikacji IKO wybierz Więcej → Dyspozycje i zaświadczenia → Inne → Zastrzeżenie dokumentu tożsamości
- Jeżeli znajdziesz dokument w ciągu 2 tygodni od zgłoszenia, możesz odwołać dyspozycję:
- w aplikacji IKO: Więcej → Dyspozycje i zaświadczenia → Inne → Odwołanie zastrzeżenia dokumentu tożsamości
- w serwisie iPKO: Twoje dane → Profil i dane → Odwołaj zastrzeżenie
Zajęcie egzekucyjne
- Zapytaj o zajęcie egzekucyjne lub złóż wniosek o wypłatę pieniędzy
- W serwisie iPKO przejdź do Moje produkty →Konto → Dyspozycje i zaświadczenia → Zapytanie o zajęcie egzekucyjne/Wypłata środków zwolnionych spod egzekucji
Dowiedz się więcej o postępowaniu egzekucyjnymZłożenie dyspozycji za pomocą środków zdalnego porozumiewania się
- Dyspozycję możesz złożyć też podczas spotkania online z doradcą. Umów się przez formularz, który znajdziesz na naszej stronie.
Formularz jest dostępny online 24/7 (poza przerwami technicznymi). Wideorozmowy prowadzimy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.
Zamknięcie konta
- Jeśli chcesz zamknąć swoje konto, możesz to zrobić w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO
- W serwisie iPKO wybierz: Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Nowa dyspozycja → Konta → Zamknięcie konta
- W aplikacji IKO wejdź w: Moje produkty → Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia → Konta → Zamknięcie konta